Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@08:18:42 GMT

خاطره‌ای جالب از روبه‌رو شدن تختی با وزیر

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۸۱۱۶

خاطره‌ای جالب از روبه‌رو شدن تختی با وزیر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  برنامه تلویزیونی «ماه در می‌زند» که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن می‌رود، یکشنبه‌شب میزبان هوشنگ فرهی و محمدرضا طالقانی بود که به روایت زندگی و سال‌های ورزش خود پرداختند.

هوشنگ فرهی که به گفته خودش ۸۰سال است در ورزش زورخانه‌ای فعالیت می‌کند در بخشی از این برنامه به روایت خاطره‌ای از غلامرضا تختی چند روز پیش از مرگ دردناکش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهی گفت: تختی همیشه دنبال کار خیر بود و گاهی از من کمک می‌خواست. آخرین درخواست تختی سه روز قبل مرگش بود. او به من گفت یک سبزی فروش هفت تا بچه دارد یکی از این خانه‌هایی که در حلبی‌آبادهای راه شاه‌عبدالعظیم ساختند برای او بگیریم. گفتم فردا بیا برویم وزارت آبادانی مسکن. ساعت ۹ صبح با هم رفتیم به اتاق وزیر. منشی گفت جلسه دارد گفتم بگو جلسه اش را تعطیل کند آقای تختی آمده. رفتیم داخل به دکتر نهاوندی گفتم پیشانی تختی را ببوس. تختی مدام به فکر مردم بود برای همین هم با او خوب نبودند.

محمدرضا طالقانی هم در این برنامه با بیان اینکه الان همه با هم انگار قهر هستیم و این خوب نیست که در این جامعه مردم به خاطر مشکلات اقتصادی به زندان بیفتند گفت: همین چند روز پیش یک آقایی به من زنگ زد گفت اگر خانم من تا چند روز دیگر این مبلغ را نداشته باشد او هم به زندان می‌افتد. این خیلی بد است.

«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت۱۹و تکرار آن روز بعد ساعت۱۲ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

۵۸۵۸

کد خبر 1554406

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه های تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی شرکت کنندگان حمایت خود را از عملیات غرور آفرین وعده صادق اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم + ویدئو
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • (عکس) تمرین مشترک قهرمان بدنسازی با محمدرضا گلزار
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • عکس| جدیدترین عکس حسین طاهری در کنار پدرش
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است