Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:18:39 GMT

ضدعفونی‌کننده بدون نیاز به آبکشی و خشک کردن تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۸۱۳۶

ضدعفونی‌کننده بدون نیاز به آبکشی و خشک کردن تولید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، یک شرکت دانش بنیان، ضدعفونی‌کننده نانویی حاوی نانو کلوئید نقره و هیدروژن پروکساید را برای از بین بردن انواع میکرواورگانیسم‌ها و قارچ‌ها به تولید رسانده است.

نانولایز حاوی نانو کلوئید نقره و هیدروژن پروکساید و آب دیونیزه است و تفاوت بارزی با محلول‌های ضدعفونی‌کننده حاوی الکل موجود در بازار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محلول خواص ترمیم زخم نیز دارد.

همچنین این نانولایز طبق تاییدیه آزمایشگاه معتبر (منطبق با استانداردهای ISIRI ۱۰۵۰۴ و ISIRI ۱۹۸۵۱) چند برابر استاندارد جهانی یعنی log ۱۰۸، بار میکروبی را در مدت زمان کمتر از یک دقیقه و ویروس را در مدت زمان کمتر از ۳۰ ثانیه کاهش داده و از بین می‌برد.

کد خبر 5303727 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری نانو شرکت دانش بنیان تولید دانش بنیان ویروس کرونا حاکمیت سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی حکمرانی فضای مجازی شرکت دانش بنیان گوگل فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری مخالف طرح صیانت امنیت اطلاعات فیس بوک تحقیقات علمی صندوق نوآوری و شکوفایی گوگل پلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با اعلام این مطلب گفت: در عملیات مبارزه از محلول بیولوژیک BT استفاده می‌شود و این طرح بر اساس شرایط اقلیمی تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: در ۸۵ هکتار از جنگل‌های این شهرستان با آفت جوانه خوار بلوط و در ۱۱۵ هکتار دیگر با حذف سر شاخه‌های آلوده به کلنی لورانتوس (دموکه) مبارزه خواهد شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان هدف از اجرای این طرح را محلول پاشی بر روی سطح تاج پوشش درختان دانست و افزود: این درختان در معرض آسیب و تغذیه پروانه جوانه خوار قرار داشتند.
از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • وزیر : مودم‌ تولید داخل نمی‌تواند سرعت بالا داشته باشد
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند