Web Analytics Made Easy - Statcounter

برپایه مطلب دریافتی ایرنا، کاووس همتی دوشنبه در این باره افزود: عملیات تخریب شامل ۱۷ مورد دیوارکشی در روستای کوشک و دو مورد فنس کشی و استقرار کانکس در اراضی کشاورزی روستای اوزون دره از توابع شهرستان مرودشت بود که طی دو عملیات جداگانه در روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ با بهره گیری از چند دستگاه لودر اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی با تاکید برعزم جدی دستگاه های متولی در صیانت از اراضی کشاورزی این شهرستان عنوان کرد: پس از شناسایی، دستور اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری برای این اراضی از سوی مراجع قضایی صادر و قلع و قمع اراضی مذکور با حضورنماینده دادستان، یگان امداد نیروی انتظامی و کارکنان اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اجرایی شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون طی عملیات های مختلف ۳۸ مورد از ساخت و سازهای غیر مجاز در بیش از ۵۰ هزار متر مربع تخریب شده اند، افزود: مراحل شناسایی و تشکیل پرونده برای متخلفان در عرصه های کشاورزی ادامه دارد و علاوه بر قلع و قمع بناها، طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت ضمن تقدیر از همکاری ادارات ذیریط، از جمله دادستانی، یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی، اداره راهداری و شهرداری گفت: با تشدید نظارت و تعامل با ادارات و دستگاه های اجرایی، مبارزه با تغییر کاربری های غیر مجاز و صیانت از اراضی کشاورزی با جدیت بیشتر در حال پیگیری است.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها تغییر کاربری اراضی مرودشت تصرف اراضی اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر کاربری اراضی مرودشت تصرف اراضی تغییر کاربری اراضی مرودشت تصرف اراضی اراضی کشاورزی شهرستان مرودشت اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۳۵هزار مترمربع از اراضی زراعی در لرستان

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان از رفع تصرف ۳۵هزار مترمربع از اراضی زراعی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ مسلم مؤیدی، شامگاه یکشنبه، با اشاره به رفع تصرف غیرقانونی اراضی کشاورزی در لرستان، متذّکر شد: تخریب و تصرف در اراضی ملی و دولتی جرم است و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

او اضافه کرد: 5000مترمربع از اراضی کشاورزی روستاهای امام‌آباد و حشمت‌آباد دورود پس از تغییر کاربری غیرمجاز قلع‌وقمع شد و به چرخۀ تولید بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان هشدار داد: گشت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی با انجام فعالیت شبانه‌روزی و صدور اخطاریه از ساخت‌وسازهای غیرمجاز و تصرف اراضی جلوگیری می‌کنند.

652هکتار از اراضی لرستان رفع تصرف شد/ آزادی 147 زندانی بدهکار مالی

مؤیدی اعلام کرد: 30هزار مترمربع از اراضی زراعی کشاورزی منطقه بندیره و کرکیخان بروجرد پس از احداث بنا، قطعه‌بندی، دیوارکشی و پی‌کنی غیرمجاز تخریب شد.

او تأکید کرد: بهره‌برداران پیش‌از هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند و از راهنمایی کارشناسان امور اراضی بهره‌مند شوند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان اعلام کرد: سامانه ارتباط مردمی 131 به‌صورت شبانه‌روزی گزارش‌های مردمی دربارۀ تغییر کاربری اراضی کشاورزی را دریافت می‌کند.

انتهای پیام/644+

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی مهریز
  • شناسایی ۳۵ تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در دشتستان و تنگستان
  • برخورد قانونی با ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی مهریز 
  • رفع تصرف ۳۵هزار مترمربع از اراضی زراعی در لرستان
  • اجرای حکم تخریب قریب به ۲۰۰ بنا در اراضی کشاورزی گیلان
  • آزادسازی ۴۰۰۰ مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان دورود
  • قلع و قمع ۴۴ تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی عباس آباد
  • قلع و قمع 2 بنای غیرمجاز در ساری
  • قلع و قمع ۲ بنای غیرمجاز در ساری
  • قلع قمع ۱۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در محمودآباد