Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:08:19 GMT

پیام خداحافظی امام جمعه ساوه با مردم این شهرستان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۸۱۸۷

پیام خداحافظی امام جمعه ساوه با مردم این شهرستان

به گزارش ایرنا، امام جمعه ساوه در سالهایی که در شهرستان فعالیت می کرد، مواضعی معتدل و همراه با منافع عمومی مردم را اتخاذ کرد و تعاملی مثبت با رسانه ها، نخبگان و تشکل های مختلف سیاسی و همچنین عموم مردم داشت.

اصحاب رسانه، نخبگان و بسیاری از شهروندان در پیام های خود در شبکه های اجتماعی از خدمات این روحانی در سالهای حضورش در شهرستان ساوه قدردانی کردند و حتی برخی از آنها خواستار بازنگری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکم صادره و ماندگاری حجت الاسلام حسینی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مواضع ماندگار امام جمعه ساوه که با استقبال عمومی شهروندان مواجه شد، دفاع قاطعانه او در همراستایی با خواست مردم، مدیریت ارشد استان مرکزی و فرمانداری ساوه مبنی بر جلوگیری از ایجاد سایت پسماند زباله ها در نقطه ای پیرامون شهر ساوه بود.

ایستادگی یکپارچه مردم، مسئولان و همراهی نماینده ولی فقیه در ساوه به خصوص با روشنگری در مورد طرح مذکور در خطبه های نماز جمعه در نهایت منجر به ملغی شدن طرح پسماند در ساوه شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی نخستین بار در نشست شورای اداری شهرستان ساوه که روز پنجشنبه هفته گذشته در فرمانداری برگزار شد، خبر رفتن خود را تایید و امروز هم در بیانیه ای ضمن قدردانی از اظهار لطف مردم، اهالی رسانه، نخبگان و تشکل های قرآنی و جامعه دانشگاهی شهرستان، خداحافظی خود را اعلام کرد.

متن بیانیه امام جمعه سابق شهرستان ساوه که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری ایرنا، قرار گرفت به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

 قال الله تعالی: عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم
پروردگار متعال می فرماید: چه بسیار چیزهایی که شما ناخوشایند می دارید ولی خیر شما در آن است.


 مردم شریف و نجیب ساوه؛

در این چند روز آنقدر ابراز محبت و لطف نسبت به بنده داشتید که حقیقتا نمی دانم چگونه پاسخگوی مهر و حمایت های شما باشم.

بنده خود را سربازی کوچک برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خادمی برای ملت سرافراز ایران و مردم رشید ساوه می دانم که:

اولاً؛  خدمتگزاری به شما مردم نجیب شریف ولایتمدار و وفادار را مدال افتخار برای خود دانسته و می دانم و هر کجا که باشم شما مردم مهربان را فراموش نخواهم کرد.

ثانیا؛  وحدت و همبستگی رمز توسعه و پیشرفت است لذا از ابراز لطف و حمایت‌های همه مردم عزیز بویژه ائمه محترم جمعه نوبران، غرق آباد و آوه،  اصحاب رسانه،  موسسات قرآنی،  فرهنگیان و دانشگاهیان،  اصناف و رزمندگان که فراتر از تصور بود، قدردانی می کنم؛ با وجود این اکیدا از همه اقشار،  اصناف و گروههای مردمی به ویژه اصحاب رسانه می خواهم به خاطر حفظ انقلاب و نظام و پیشرفت شهر ضمن دفاع منطقی و با صلابت از منافع عمومی، کمک به مسئولان شهرستان را از نظر دور ندارند و از همگان می خواهم که به خاطر بنده به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی اهانت و یا اتهامی روا ندارند.

اینجانب با صراحت تمام اعلام می‌کنم حاضر نیستم نه خود و نه دیگران در جانبداری از بنده در برابر برخی از نامهربانی ها و بد اخلاقی ها سخنی بگویند و یا اعلام موضعی کنند که خدای ناکرده باعث خدشه به وحدت مردم و مسئولان و یا موجب تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

 اساسا بنده منصب امامت جمعه را پذیرفتم تا از امام و رهبرم دفاع کنم نه اینکه تا مادامی که امام جمعه ام از رهبر معظم انقلاب و ارزش های و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنم!

ثالثاً؛  ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فردی دانشمند،  فاضل و متخلق است و تشخیص ایشان به عنوان نماینده منصوب از سوی مقام معظم رهبری مطاع است.

رابعاً؛  به یقین فسادستیزی مردم و رسانه های بیدار و بصیر مانع از تداوم پروژه های خانمان برافکنی مانند ایجاد سایت پسماند خواهد شد.

خامسا؛  هرکس یا هر جریانی که اصل نظام، قانون اساسی، اصل مترقی ولایت فقیه و شخص ولی فقیه را قبول داشته باشد و بدان ملتزم باشد یک انقلابی است و جبهه انقلاب در افراد و افکار گروهی خاص منحصر و مصادره نمی شود.

در پایان ضمن حلالیت طلبی و پوزش خواهی بابت قصورات احتمالی خود اعلام می کنم تا آخرین ساعاتی که در شهرستان ساوه باشم در خدمت شما خواهم بود و از هیچ کوششی دریغ نخواهم ورزید؛  امیدوارم این‌ سرباز کوچک را از دعای خیر خود محروم نسازید.  
سید ابراهیم حسینی
امام جمعه شهرستان ساوه
۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۰»

برچسب‌ها ساوه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مراسم تودیع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مراسم تودیع ساوه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مراسم تودیع شهرستان ساوه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود