Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس گفت: این نهاد انقلابی طی چهار دهه فعالیت همواره تلاش کرده تا مدیرانی تربیت کند که تشنه خدمت به مردم باشند.

مظاهر بابایی دوشنبه ٢٢ شهریور در دیدار با ارشد عقیدتی سیاسی‌ ارتش در منطقه فارس به تشریح خدمات جهاددانشگاهی ویژه خانواده نیروهای مسلح در استان پرداخت و خواستار تعامل بیشتر و ارائه خدمات فعال تر به حوزه نظامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این جلسه جهاددانشگاهی را یک نهاد انقلابی غیر دولتی معرفی کرد که در سال ٥٩ به فرمان امام(ره) تاسیس شد و در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی ورود کرد.

بابایی با بیان اینکه جهاددانشگاهی طی چهار دهه فعالیت، توسعه فرهنگ انقلاب اسلامی را در شمار ماموریت‌های مهم خود قرار داده است، به تفکیک رویکردهای این مجموعه پرداخت و عنوان کرد: فعالیت‌های خوبی در حوزه فرهنگی با وجود و استقرار سه خبرگزاری ایسنا، ایکنا و سینا داریم.

این مقام مسئول در فارس، ایسپا (مرکز افکارسنجی) که معتمدترین اخبارسنجی به ویژه در حوزه انتخابات را دارد و سازمان دانشجویان را از دیگر فعالیت‌های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی برشمرد.

او ادامه داد: در حوزه آموزش نیز حسب نیازی که در جامعه احساس می‌شود، دوره‌های آموزشی کوتاه و بلند مدت با رویکردهای مهارتی و اشتغالزایی طراحی و تعریف
شده است.

رئیس جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه امسال به بیش از سه هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی آموزش داده شده، گفت: سالانه بیش از ٢٥ هزار نفر در سطح استان از ظرفیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی فارس استفاده می‌کنند.

بابایی در ادامه به اجرای طرح حکمت ویژه خانواده‌های نیروهای مسلح اشاره و با بیان اینکه با راه‌اندازی دفاتر آموزشی در مجتمع‌های مسکونی متعلق به کارکنان نیروهای مسلح خدمات خوبی ارائه شده است، تاکید کرد: در تلاشیم تا در راستای بیانیه گام دوم و موضوعاتی چون خانواده و توسعه فعالیت‌های قرآنی، خدمات کیفی و کمی بیشتری را در دوره‌های آموزشی لحاظ کنیم.

رئیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) مرکز فارس بر این موضوع که شاخص‌های جهاددانشگاهی با فعالیت‌های پژوهشی شناخته می‌شود، تاکید کرد: فعالیت‌های پژوهشی در این مجموعه باید رویکرد کاربردی داشته باشند و اثرات و خدمات آنها به جامعه برگردد.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در جهاددانشگاهی فارس ظرفیت‌های خوبی در حوزه پژوهشی با رویکرد سلامت جامعه وجود دارد، اعلام کرد که مراکز ناباروری و سرطان به صورت تخصصی در استان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس به راه‌اندازی یک شعبه از پارک ملی فناوری‌های نوین و صنایع نرم فرهنگی ویژه صاحبان ایده در استان هم اشاره و خواستار ورود دفاتر آموزشی مستقر در مجموعه نیروهای مسلح در این باره باشد.

او اضافه کرد: کانون ارزیابی شایستگی  مدیران در دو سه سال گذشته بدون نگاه سیاسی با هدف شناسایی افراد شایسته و توانمند در راستای تربیت مدیران انقلابی نیز در مجموعه جهاددانشگاهی فارس راه‌اندازی شده است.

رئیس جهاددانشگاهی فارس همچنین اعلام کرد که سهمیه آموزش ١٠٠ نفر در رشته کمک پرستاری یکساله به جهاددانشگاهی فارس ابلاغ شده و این مجموعه آماده در اختیار قرار دادن این ظرفیت برای نیروهای مسلح در استان است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی فارس نیز در این جلسه به تشریح خدمات  آموزش‌های کوتاه مدت و بلندمدت پرداخت و گفت: آموزش‌های کوتاه مدت ما سه و شش ماهه با هدف اشتغالزایی، مهارت آموزی و دانش افزایی و همچنین آموزش‌های بلندمدت به صورت آکادمیک و دانشگاهی در مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: رشته‌های ما متنوع و طی سالهای اخیر در دپارتمان‌های علوم پزشکی، کشاورزی، علوم انسانی، کامپیوتر و زبان‌های خارجی فراگیری خوبی داشته ‌ایم.

حجت‌الاسلام عزیز رضایی، ارشد عقیدتی سیاسی‌ ارتش در منطقه فارس نیز در این جلسه ضمن اعلام خرسندی از بازخورد مثبت ارائه دوره‌های آموزشی ویژه خانواده ارتش در استان توسط جهاددانشگاهی، قول مساعد داد که امکانات بیشتری برای این دفاتر توسط مجموعه ارتش پشتیبانی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاددانشگاهی فارس تربيت مديران آينده عقيدتي سياسي ارتش جهاددانشگاهی فارس نیروهای مسلح راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم