Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از غرفه داران در بازار گل محلاتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نزدیک ظهر امروز آتش سوزی در بازار گل محلاتی اتفاق افتاد که به نظر می‌رسید گسترده باشد، اما بر اساس مشاهدات میدانی تنها در ۵ مغازه حریق نفوذ کرده و به مرور موجب ایجاد و شعله گرفتن بیشتر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ۴ ایستگاه آتش نشانی با حضور در محل حادثه، حریق را اطفا کردند و با تلاش خود آرامش تقریبی را به بازار گل برگرداندند. خوشبختانه آسیب جانی به کسی وارد نشد.

به گفته این غرفه دار در بازار گل گلدان‌های پلاستیکی داخل مغازه ها باعث شعله گرفتن آتش داخل غرفه ها شدند و همین امر خسارت را بیشتر کرد.

این غرفه دار گفت: یکی از غرفه داران خسارت این آتش سوزی را ۱۰۰ میلیون تومان برآورد کرده اما بدون شک خسارت بیشتر از این هاست.

پیگیری ها نشان می دهد، در حال حاضر آرامش به بازار گل محلاتی برگشته و مردم به خرید خود ادامه می‌دهند و مشکلی بازار را تهدید نمی‌کند و مشکل برطرف شده است.

گفتنی است، ظهر امروز آتش سوزی نسبتا بزرگی در بازار گل محلاتی اتفاق افتاد که در این حادثه قسمت سقف و بالکن‌های بخش شرقی بازار گل دچار حریق شد. با اعزام نیرو‌های آتش نشانی به محل آتش سوزی، در نهایت حریق اطفا شد و خسارت جانی برای هیچ یک از غرفه داران پیش نیامد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی بازار گل بازار گل محلاتی بازار گل غرفه داران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

کد خبر 6089956

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد