Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین روند واکسیناسیون معلمان، اظهار داشت: مرحله اول واکسن با حضور ۸۲ درصد از فرهنگین انجام شده و هشت درصد به هر دلیلی تا کنون اقدام نکرده‌اند که شاید از مبادی دیگر هم واکسینه شده باشند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون با سرعت در حال انجام است، ادامه داد: تزریق دُز دوم فرهنگیان از هفته گذشته آغاز شده که ۳۵ درصد تاکنون با تزریق این نوبت هم واکسینه کامل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: لیست سرویس دانش‌آموزان استان را به وزارتخانه اعلام کردیم تا رانندگان سرویس‌ها و خانواده‌های دانش‌آموزان  برای تزریق واکسن اقدام کنند تا هم خانواده‌ها، هم عوامل مدرسه و سرویس‌ها واکسینه شده باشند.

وی در توضیح طرح استقبال از مهر، گفت: استقبال حداقلی را در یک جا در هر شهرستان در یک مدرسه در مرکز استان با حضور استاندار و همچنین روسای آموزش و پرورش سایر نواحی و فرماندار در مدارس دیگر برگزار خواهد اشت.

وی ادامه داد: در آغاز تحصیلی هر سال، سه زنگ آغاز سال تحصیلی، زنگ ایثار و مقاومت و زنگ نماز را داریم که سعی می‌شود هر سه این‌ها به شکل نمادین در مدارسی مشخصی از استان به صدا در می‌آید.

یزدان‌پناه در خصوص دانش‌آموزان غیربرخوردار از تبلت و گوشی‌های همراه برای استفاده از شبکه شاد، گفت: در استان کرمانشاه حدود ۹۵ درصد دانش‌آموزان به شبکه شاد وصل هستند که پنج درصد (حدود ۳۳ هزار نفر)که برای ۵ هزار نفر از این تعداد از طریق استاندار، کمیته امداد، بهزیستی، وزارت آموزش و پرورش، خیرین و معلمان گوشی همراه و یا تبلت تهیه شد.

وی گفت: حدود ۲۷ هزار نفر از دانش‌آموزان مجهز به هیچگونه سیستمی برای وصل به شبکه شاد نیستند که بیش از نیمی از آن‌ها بچه‌های روستایی هستند که در این راستا چشم امید به خیرین و سایر ارگان‌های حمایتی داریم، ولی با این وجود برنامه آموزش حضوری را برای این تعداد از دانش‌آموزان داریم، بسته‌های آموزشی هم آماده شده که بلافاصله در اختیار خانواده‌ها قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه آموزش دانش آموزان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه فارس فارس کرمانشاه واکسیناسیون استقبال از مهر دانش آموزان بی بضاعت شبکه شاد خیران تبلت 95 درصد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟

خلاصه بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار که صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهش ۱۴۰۳ برگزار شد، به این شرح است:

- پیشرفت،‌ امنیت، سلامت، علم و تحقق همه ارزش‌های انسانی و اسلامی در کشور در گرو وجود نیروی انسانی مناسب است که این کار عظیم برعهده آموزش‌وپرورش است.

- ترمیم سند تحول با استفاده از نخبگان داخل و خارج آموزش‌وپرورش، باید مستمر ادامه یابد.

- توانمندسازی معیشتی و مادی معلمان همیشه مورد تأکید بوده و اکنون نیز هرچه ممکن است باید در این زمینه تلاش شود.

- معلم از نیروی معنوی و عشقی که در وجود هر انسانی به تعلیم و تربیت وجود دارد، استفاده کند و با بهره‌مندی از ملزومات، نیازها و تجربیات، شغل پرمرتبت معلم را قوام و استواری و استحکام دهد.

- نیت، روحیه، انگیزه و درک حقیقی از «معلمی»  لازمه پرورش نسل‌ نو است.

 - تقویت مراکز تربیت معلم لازمه دستیابی جامعه معلمین به سطح تراز است.

- دانشگاه فرهنگیان و دیگر مراکز تربیت معلم باید کاملاً تقویت شوند.

- صرف توجه معلم به مسائل پرورشی کافی نیست و باید مجموعه‌ای، متولی این مسئله بسیار مهم باشد.

- جلوگیری از ایجاد و شیوع آسیب‌های اجتماعی جزو توقعات از جوانان است.

- در خود مدارس آسیب‌های اجتماعی وجود نداشته باشد که این جزو وظایف معاونت پرورشی است.

- تبیین صحیح مسائل بنیادی کشور و نظام برای نوجوانان و جوانان، وظیفه دیگر معاونت پرورشی است.

- دانش‌آموزان، جوانان و نوجوانان باید از منطق و عقلانیت سیاست‌ها و رفتار نظام باخبر باشند و بدانند پشت شعارهای  «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیلِ» ملت چه منطقی نهفته است و چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست.

- ثبات مدیریتی در آموزش و پرورش مهم است.

- در مدیریت‌های سطح بالا تا متوسط تأکید بر ثبات دارم تا بتوان برنامه‌ها و کارهای مهم را دنبال کرد.

- الگوسازی و معرفی نمونه‌های برتر معلمان ضروری و شوق‌آفرین است.

- معلم باید در کنار علم‌آموزی، انگیزه، همت، اعتماد به نفس و شوق به درس و کار هم به دانش‌آموز بدهد تا ظرفیت‌های درونی او شکوفا شود.

- «دادن نگاه ملی به دانش‌آموز» انتظار دیگر است، یعنی دانش‌آموز بداند که تحصیل و کلاس درس قطعه‌ای از حرکت عمومیِ پیشرفت و جزیی از ماشین عظیم پیش‌برنده کشور و نظام است.

- «امیدآفرینی» ، «تشویق دانش‌آموزان به فعالیت‌های اجتماعی» و همچنین «مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان»، توصیه‌های دیگر رهبر انقلاب به معلمان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟