Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در حاشیه افتتاح واحد تولیدی فرش ماشینی گفت: طبق بررسی‌های انجام یافته در خصوص مشکلات واحد‌های تولیدی استان اردبیل کل واحد‌های راکد که قابل احیاء هستند تعداد ۹۸ واحد تولیدی و صنعتی است که از این تعداد احیای ۷۶ تولیدی در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: از اهداف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به تبع از وزارت متبوع، به بهره برداری رسیدن واحد‌های تولیدی، ایجاد اشتغال، راه اندازی واحد‌های غیر فعال به ظرفیت رساندن واحد‌هایی که پایین‌تر از ظرفیت کار می‌کنند، پایش مستمر طرح‌های نیمه تمام، حمایت از طرح‌های تولیدی و صنعتی در قالب تسهیلات رونق تولید بوده است که با تلاش و کوشش شبانه روزی مجموعه سازمان صمت استان و حمایت مسوولین عالی استانی و همراهی فعالان عرصه اقتصادی این امر محقق شده که نتیجه آن بازگشت ۲۸ واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید از ابتدای امسال تا به امروز می‌باشد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای تولیدی چرخه تولید ایجاد اشتغال اعطای تسهیلات تولیدی و صنعتی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشتیم، که  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان است.

وی بابیان اینکه با تلاش‌های انجام شده به منظور بهره مندی هر چه بیشتر مردم برای استفاده از این انرژی، هم اکنون بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده و در ادامه افزود: که  از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها ، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ۹ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در سطح روستا‌ها و ۳ هزارو ۱۰۵ کیلومتر در سطح شهر‌ها و ۷۸۶ کیلومتر برای واحد‌های تولیدی و صنعتی شبکه گذاری شده است.

فعله گری افزود: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود، در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف آن ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده که با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت پیشرفت ۲۵۲ درصدی نمایان می‌گردد.

وی با بیان اینکه با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم  و در راستای تحقق بخشیدن، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان را در دستور کار قرار داده است و با توجه به زمینه فعالیت مهم و اساسی دیگر به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری وصل نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد