Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@12:00:40 GMT

بسته های هدیه به یادماندنی برای مناسبت های خاص!

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۸۹۱۱

بسته های هدیه به یادماندنی برای مناسبت های خاص!

همه ما تهیه و دریافت هدیه در مناسبت‌های خاص را دوست داریم. چه در حین دریافت و چه در حین خرید، علاقمندیم هدیه‌ها به یادماندنی و تاثیرگذار باشند. با توجه به فرهنگ پسندیده هدیه دادن در میان ایرانیان باید برای تعدادی از مناسبت‌های ملی و دیگر مناسبت‌های خاص به فکر هدایای جذاب و جالب باشیم.

نکته‌ای که انتخاب هدیه‌ها را دشوارتر می‌سازد، همین مناسبت‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال هدیه‌ای که برای روز مادر تهیه می‌کنیم بهتر است با هدیه‌ای که برای روز پزشک تهیه می‌کنیم متفاوت باشد. این تفاوت مناسبت‌ها با در نظر گرفتن تفاوت سلیقه افراد، گزینه‌های بسیار زیادی از هدایای را روبروی ما لیست می‌کند که انتخاب بهترین محصولات از لابه‌لای آن‌ها، تصمیم‌گیری را برای ما دشوار می‌سازد.

برای اینکه به راحتی و به سرعت بتوانید بهترین بسته‌ها هدیه را برای مناسبت‌های خاص تهیه کنید، به نگارش این مقاله پرداختیم. در این مقاله از آراهنر ارائه دهنده هدایای  تبلیغاتی ابتدا به بررسی ویژگی‌های عمومی یک بسته هدیه به یادماندنی خواهیم پرداخت. پس از آن بسته‌های هدیه را با هدیه‌های معمولی مقایسه کرده و مزایای آن را بیان خواهیم کرد. در انتها نیز بهترین بسته‌های هدیه برای مناسبت‌های خاص از جمله هدایای تبلیغاتی، هدایای مدیریتی خاص آراهنر، هدایای روز مادر و ... را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

اگر می‌خواهید کامل‌ترین راهنما برای خرید بسته‌های به یادماندنی را دریافت کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید ... 

 

ویژگی‌های عمومی یک بسته هدیه به یادماندنی

بیایید به بررسی چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های عمومی بپردازیم:

هدیه‌هایی دور از کلیشه‌های مرسوم، به یادماندنی ترین هدایا خواهند بود.

برای مثال خرید مجسمه‌ای از ابن سینا برای روز پزشک هدیه بسیار مناسبی است اما برای پزشکی که سالیان سال چنین هدیه‌هایی دریافت کرده است شاید چندان جذاب نباشد؛ بنابراین بهتر است از این کلیشه‌ها دوری کنید.

عنصر خلاقیت حرف اول را در خرید بهترین هدیه‌ها می‌زند!

هدیه‌های بسیاری وجود دارند که شاید کلیشه‌ای و تکراری نباشند اما خلاقیت و نوآوری خاصی نیز در آن‌ها به کار نرفته است. برای خرید هدایای خلاقانه باید خلاقیت خود را نیز به کار انداخته و با این دید به بررسی بسته‌های هدیه بپردازید.

هدایایی از جنس قلب و روح یک ملت، هیچگاه تکراری نمی‌شوند!

آثار هنری و صنایع دستی اصیل هر مرز و بوم ریشه در عقاید، تاریخ پر پیچ و خم و فرهنگ آن سرزمین دارد. صنایع دستی اصیل ایرانی نیز به همین علت در میان اکثریت محوبیت بسیاری دارد و در عین حال هدیه‌ای لوکس و خاص محسوب می‌شود. این هدیا در عین حال دو ویژگی قبلی را نیز در دل خود دارند.

پس با رعایت سه نکته‌ای که در بالا ذکر شد به همراه در نظر گرفتن ذوق و سلیقه‌ای مخاطبان می‌توانید با تهیه به یادماندنی ترین بسته‌های هدیه آنان را ذوق زده کنید. 

محل تهیه بسته‌های هدیه برای مناسبت‌های خاص

کافی است برای تهیه این بسته‌ها به یکی از فروشگاه‌های لوازم کادویی نزدیک محل زندگی خود بروید تا با تعداد زیادی از هدایا و بسته‌های مناسب روبرو شوید. اما اگر می‌خواهید بهترین هدایا، با ویژگی‌هایی که پیش‌تر ذکر کردیم را تهیه کنید می‌توانید به آسودگی با نشستن در منزل خود و دور از خطرات ویروس کرونا از بهترین سایت‌ها، نسبت به خرید هدایای موردنظر خود اقدام کنید.

یکی از سایت‌های ایرانی که به طور اختصاصی بسته‌های هدیه تولید می‌کند، سایت آراهنر فاخر ایرانی است. همان‌طور که تا حدودی از نام آن نیز پیداست، تلاش آراهنر به برای گسترش استفاده از محصولات صنایع دستی تولید داخلی و حاصل ذوق هنرمندان این مرز و بوم می‌باشد. تعدادی از نکات مثبت این وبسایت عبارت است از:

تنوع بالای انواع بسته‌ها هدیه برای مناسبت‌ها مختلف
خرید اینترنتی و آسان
پشتیبانی مشتریان
استفاده از صنایع دستی اصیل ایرانی
و ...

معرفی بسته‌های هدیه برای انواع مناسبت‌های خاص

حال به مهم‌ترین قسمت این مقاله می‌رسیم، معرفی محصولات. تعداد بسیار زیادی از انواع بسته‌ها هدیه با قیمت‌ها و کاربردهیا مختلف وجود دارند که در این قسمت به بررسی چندین نمونه بسیار به یادماندنی و خاص خواهیم پرداخت. در این قسمت بیشتر از هدایای پرفروش سایت آراهنر استفاده خواهیم کرد. این بسته‌های هدیه عبارت‌اند از:

بسته هدیه چام ویژه، هدیه سازمانی ویژه

یکی از خلاقانه‌ترین و پر فروش‌ترین بسته‌های هدیه آراهنر، چام ویژه می‌باشد. در این بسته یک عدد فلاسک به همراه دو لیوان مسی قرار داده شده است. یکی از علل محبوبیت این هدیه به یادماندنی، بسته‌بندی نمدی ویژه‌ی آن است. می‌توانید با خرید این هدیه کارمندان و مشتریان خود را در مناسبت‌های خاص شگفت زده کنید. محتویات کامل این بسته هدیه خاص عبارت است از:

یک عدد فلاسک فلزی با روکش نمدی
دو عدد لیوان مسی
دو عدد زیر لیوانی نمدی
دو عدد کیسه پارچه ای حاوی مقداری کشمش و دمنوش کیسه‌ای
بسته بندی نمدی

بسته هدیه سوما برای روز پزشک

پزشکان با توجه به ویژگی‌های شغلی خاص، روزهای کاری خسته کننده و پراسترسی را سپری می‌کنند. شما با تهیه بسته سوما می‌توانید محصولی از جنس آرامش به آنان هدیه کنید. اصلی‌ترین محصول این بسته، عود دست ساز و طبیعی یا همان اسماج است که در کنار آن شمع قرار داده شده است. محتویات کامل این بسته:

یک عدد اسماج
یک عدد جاشمعی سرامیکی
یک عدد ظرف کبریت سرامیکی
یک عدد ظرف اسمـاج سرامیکی
بسته بندی مقوایی

منبع: فارس

کلیدواژه: هدیه فرهنگ خلاقیت پزشک برای مناسبت های خاص برای مناسبت ها بسته های هدیه صنایع دستی ترین بسته بسته هدیه برای روز هدیه ها بسته ها یک عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید

ژوزه مورایس پرتغالی که از سال گذشته هدایت سپاهان را بر عهده گرفته، از آیین مسیحیت به دین اسلام و مذهب شیعه گرویده است. این خبر در نشست مطبوعاتی سپاهان و پس از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی اعلام شد. او که گفته می‌شود به زودی با یک زن مسلمان ایرانی پیوند ازدواج خواهد بست، یکی از ده‌ها ستاره و چهره نامدار فوتبال است که دین اسلام را برای ادامه زندگی برگزیده است. از آنجایی که در تاریخ ورزش ایران خارجی های زیادی حضور داشتند، او اولین و آخرین نفری نیست که با حضور در ایران آیینش را تغییر می دهد و به دین اسلام روی می‌آورد.

حال در این میان شنیده ها حاکی از آن است که، ژوزه مورایس قصد دارد نام خود را بصورت رسمی به «محمد» تغییر بدهد!

دیگر خبرها

  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن + عکس
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس