Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس طاهرانپور روز دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت زنان و خانواده شهرستان میامی در سالن اجتماعات شهید سید کاظم موسوی افزود: دستگاه‌های متولی برای ایجاد بانک اطلاعاتی بیماران خاص شهرستان اقدام و اطلاعات آنان را گردآوری کنند.

وی گفت : باید شرایطی فراهم شود تا مساعدت های لازم برای حمایت مناسب از بیماران عضو کمیته بیماران خاص محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار میامی گفت: کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده به‌لحاظ گستردگی موضوعات، از جلسات حائز اهمیت شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی فعالیت و تلاش بیشتر در این حوزه ضرورت دارد، ادامه داد: بخشی از مشکلات اجتماعی متأثر از اعتیاد به مواد مخدر است که منجر به فروپاشی کانون خانواده می‌شود.

معاون فرماندار میامی با بیان اینکه حوزه فرهنگ نیازمند توجه بیشتری است، اظهار داشت: دشمنان با شبیخون فرهنگی تلاش می‌کنند تا با اثرگذاری منفی و ایجاد مطالبه‌گری‌های کاذب در حوزه زنان، خانواده‌ها را دچار آسیب کنند.

طاهرانپور گفت: باید از زحمات و تلاش‌های پزشکان و کادر درمان به‌عنوان پیشتازان عرصه سلامت در ایام شیوع ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

طاهرانپور گفت: در سال‌های گذشته اقداماتی درخصوص تشکیل انجمن حمایت از بیماران خاص صورت گرفت و امیدواریم با تلاش همگانی بتوانیم شاهد تأسیس این انجمن در شهرستان باشیم.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها سلامت ایرنا حمایت از بیماران خاص میامی بیماری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت ایرنا حمایت از بیماران خاص سلامت ایرنا حمایت از بیماران خاص میامی بیماری بهداشت و سلامت بیماران خاص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه

سرتیپ احمد علی  گودرزی رئیس روانشناسی پلیس ایران گفت: خوشبختانه در سال‌های  اخیر تعداد زیادی از همکارانمان که در نقاط مرزی، انتظامی و یگان های ویژه و سایر یگان ها انتظامی، آگاهی، مبارزه با مواد مخدر، راهنمایی و رانندگی، تحت نظارت مستقیم این انجمن  هستند که بتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند .

او بیان کرد: در این راستا ۸ کمیته تشکیل شده که این کمیته ها هر کدام وظایفی دارند.  از جمله آن می توان به  کمیته جنایی، سلامت خانواده، راهنمایی و رانندگی و دیگر کمیته هایی که می‌توانند در سلامت اجتماع و انتظامی کشور کمک کننده باشند اشاره کرد.

رئیس روانشناسی پلیس ایران تصریح کرد: این تلاش‌ها و فعالیت ها در یکی دو سال گذشته بسیار مناسب بوده است. وضعیت علمی همکارانی که  در پاسگاه ها و کلانتری ها خدمت می کنند و همچنین افرادی که در راس عدالت ترمیمی تلاش می کنند را ارتقا داده‌ایم. 

وی افزود: در بحث خانواده و حوزه سلامت روان کارکنان اقدامات خوبی انجام دادیم. روانشناسان ما در رده های انتظامی و مرزی به ویژه در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها که پرونده های خانوادگی در آنجا اتفاق می‌افتد می توانند خدمت کنند.

او همچنین گفت:  در این زمینه‌ها نظراتی به مجموعه اجتماعی  مانند جنایی، راهور، سلامت خانواده ، بهداری داده شده است.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد