Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن انواع موادمخدر با تلاش مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار "احمد علی گودرزی" گفت: مرزداران هنگ مرزی جکیگور از فعالیت باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مورتان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، محل اختفای قاچاقچیان مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی جکیگور پس از اخذ دستور قضائی، با اعزام چند تیم پوششی و عملیاتی و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با رعایت کامل ملاحظات حفاظتی و حقوق شهروندی موفق شدند محموله موادمخدر را کشف کنند.
سردار گودرزی با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات موفق شدند در بازرسی از یک باب منزل مسکونی، 598 کیلو و 700 گرم تریاک و دو دستگاه خودرو، به همراه دو دستگاه بی‌سیم دستی را کشف کنند.
این مقام ارشد مرزبانی ناجا به یک عملیات موفق دیگر در منطقه مرزی سراوان اشاره کرد و افزود: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران هنگ مرزی سراوان موفق شدند در بازرسی از یک باب منزل مسکونی 760 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 530 کیلوگرم تریاک و 230 کیلوگرم حشیش را کشف کنند.
فرمانده مرزبانی ناجا در پایان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مرزداران استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرز‌های ایران اسلامی برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگری ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشف مواد مخدر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه مرزبانی کشور که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

کد خبر 847187 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان

دیگر خبرها

  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان