Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@03:07:45 GMT

خرید روشویی ارزان فقط در پخش تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۹۱۴۲

خرید روشویی ارزان فقط در پخش تهران

اگر به دنبال روشویی هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد بهتر است سری به فروشگاه آنلاین پخش تهران به نشانی www.pakhshetehran.com بزنید. شما می توانید در این فروشگاه انواع مدل های روشویی ارزان و باکیفیت را مشاهده کنید و مدل موردنظرتان را به صورت آنلاین خریداری کنید.

ظاهر روشویی اولویت نیست!

برخی افراد در هنگام خرید، تنها به ظاهر روشویی اهمیت می دهند و از موارد دیگر غافل می شوند اما در هنگام خرید باید یک سری از عوامل مهم را مد نظر قرار دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موارد ضروری برای یک روشویی به شرح زیر است:

جنس بدنه: روشویی به دلیل قرار گرفتن در معرض رطوبت سرویس بهداشتی، باید حتما از بدنه محکم و مقاوم ساخته شود زیرا در غیر این صورت پس از گذشت مدت زمانی دچار زنگ زدگی خواهد شد و ظاهر بسیار بدی را به وجود خواهد آورد؛ بنابراین در هنگام خرید باید به این مورد توجه داشته باشید.
ارتفاع روشویی: ارتفاع روشویی باید مطابق با استانداردهای مشخصی باشد تا افراد بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی از آن استفاده نمایند.
توجه به بودجه: شما باید با توجه به بودجه خود یک روشویی را انتخاب و خریداری کنید. شما می توانید روشویی ارزان و مطابق سلیقه خود را به راحتی در فروشگاه شهر یراق پیدا نمایید.

چطور یک روشویی مناسب انتخاب کنیم؟

 

یکی از سوالات مهم آن است که چگونه می توان روشویی مناسب برای فضای سرویس بهداشتی انتخاب کرد. شما برای یک انتخاب درست باید چند فاکتور مهم را بررسی کنید از جمله:

فضای سرویس بهداشتی: اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است، پیشنهاد می شود از روشویی با پایه استفاده نمایید زیرا این مدل فضای کمتری را اشغال می کنند اما اگر فضای زیادی در اختیار دارید بهتر است روشویی کابینتی را تهیه کنید چون می توانید وسایل بهداشتی را به راحتی در آن قرار دهید.
توجه به تم سرویس بهداشتی: برای سرویس های بهداشتی که دارای تم تیره هستند، پیشنهاد می شود از روشویی های رنگ روشن استفاده شود تا جذابیت آن بیشتر شود و همچنین روشویی تیره برای تم روشن انتخاب خوبی خواهد بود.

پس در نتیجه همواره به این دو فاکتور مهم توجه داشته باشید. البته اگر در انتخاب روشویی مناسب دچار تردید شدید، می توانید از طراحان داخلی و یا کارشناسان فروش مشورت بگیرید تا آن ها به شما کمک نمایند.

خرید جدیدترین مدل های روشویی از پخش تهران

اگر شما نیز می خواهید جدیدترین و به روز ترین مدل روشویی با پایه و یا کابینتی را برای سرویس بهداشتی محل کار و خانه خود تهیه کنید؛ تنها کافیست به فروشگاه آنلاین پخش تهران به نشانی www.pakhshetehran.com مراجعه کنید. شما می توانید در این فروشگاه آنلاین انواع مدل های روشویی جدید و مدرن را با قیمت مناسب مشاهده و خریداری کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: تهران کیفیت قیمت سرویس بهداشتی پخش تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در جریان دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به آغاز به کار هیئت امنای محلات اظهار کرد: در کنار هیئت امنا، معتمدین محلی همکاری لازم را خواهند داشت تا یک ظرفیت جدیدی برای خدمت به مردم شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: مدیریت جدید مبنای خود را مشارکت مردم قرار داده است تا در سطح عمومی و نخبگان این مشارکت ایجاد شود.امروز شاهدیم که جمع هیئت امنا فعالیت خود را آغاز تا بار دیگر مردم‌سالاری دینی شکل بگیرد.

زاکانی در ادامه سخنانش به نامگذاری سال 1403 از سوی رهبر انقلاب اشاره کرده و ادامه داد: توجه شورای ششم و مدیریت برگرفته از آن استفاده از ظرفیت‌های مختلف با مشارکت مردم است و با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنای حرکت ما بر همین مسئله خواهد بود.

وی ادامه داد‌: یکی از موضوعاتی که در این دوره از مدیریت شهری به صورت ویژه به آن توجه شده است استفاده از نظرات مردم در اجرای طرح‌های شهری است که بر همین اساس طرح "من شهردارم" در این دوره شکل گرفت که برای نخستین بار در سال 1401، 2080 طرح به معرض نمایش گذاشته شد که 350 هزار نفر از شهروندان برای انتخاب این طرح‌ها مشارکت کردند که در نهایت 1462 طرح توسط شهروندان در سطح مناطق انتخاب و اعتبار حدود 4 هزار میلیاردی برای این طرح‌ها در نظر گرفته شد.

شهردار تهران افزود: در سال 1402 مشارکت شهروندان از 350 هزار نفر به یک میلیون و 352 هزار نفر رسید و بالغ بر 3 هزار و 300 طرح در معرض انتخاب مردم قرار گرفت و 8 هزار میلیارد تومان نیز برای این طرح‌ها در نظر گرفته شد.

زاکانی تصریح کرد: امروز شاهد طرح جدیدی در سطح شهر تهران هستیم و ان‌شاءالله این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد و همکاری هیئت امنای محلات را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 347 سرای محله در شهر تهران داریم که این مجموعه‌ها تبدیل به قرارگاه‌های محلی خواهند شد و ذیل هیئت امنای محلات مدیریت محله و 11 خانه جهادی شکل خواهند گرفت، افزود: تهران در بعد بهداشتی فقیرترین شهر در بین شهرهای کشور است، ان‌شاءالله خانه‌های سلامت و تندرستی نیز ذیل هیئت امنای محلات شکل خواهند گرفت و در ادامه نیز ما شاهد تشکیل کانون‌های جهادی سلامت خواهیم بود.

شهردار تهران در پایان با اشاره مجدد به آغاز به کار هیئت امنای محلات تصریح کرد: ان‌شاءالله از این ظرفیت بزرگ استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها