Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-08@18:45:08 GMT

آخرین عرشه سکوی مسکونی میدان فروزان نصب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۹۱۷۶

آخرین عرشه سکوی مسکونی میدان فروزان نصب شد

آخرین عرشه (Heli Deck) سکوی مسکونی FYA میدان مشترک فروزان در محل مورد نظر نصب شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، در ادامه عملیات ساخت سکوی زیستی FYA پروژه تکمیل و توسعه میدان فروزان، دیروز (یکشنبه، ۲۱ شهریورماه) آخرین عرشه (Heli Deck) این سکو با وزن ۱۴۲.۶ تن روی طبقه Roof قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اقدام، کار نصب عرشه‌های این سکو با وزن سازه‌ای معادل هزار و ۳۰۰ تن به پایان رسید.

تکمیل عملیات ساخت و نصب سکوی زیستی FYA با ظرفیت اسکان ۷۰ نفر، کمک شایانی به رفع مشکل اسکان کارکنان عملیاتی میدان مشترک نفتی فروزان می‌کند.

منبع: شانا

کلیدواژه: میدان فروزان نصب سکو شرکت نفت فلات قاره ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تغییر رویکردهای محیط زیستی در مسیر توسعه دریامحور

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی ذوالجودی در نشست ویژه اعضای شورای مدیران ارگان‌های دریایی کشور که با حضور برخی مسئولین و مقامات کشوری ذی‌ربط در محل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، اظهار داشت: در مسیر تحقق توسعه دریا محور باید به مسائل زیست‌محیطی توجه ویژه داشت تا در حین طی کردن مسیر و پایان آن به مشکلات زیست‌محیطی بر نخوریم و بتوانیم با رعایت مسائل زیست‌محیطی در حوزه توسعه دریا محور، گام برداریم.

وی افزود: سازمان برنامه‌های مختلفی را در راستای توجه به مسائل زیست‌محیطی و تالاب‌ها، تعریف کرده است و باید در راستای تحقق توسعه دریا محور رویکردها را برطرف و اشکالات را رفع کنیم.

معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه ارگان‌های مختلف در مسیر تحقق دریا محور هیچ گونه رقابتی با یکدیگر ندارند، گفت: در توسعه، هیچ بن‌بست محیط زیستی وجود ندارد و در چارچوب قوانین و مقررات گام بر می‌داریم و در عین حال تاکید می‌کنیم که باید مطابق با حفظ محیط زیست دریایی و تالاب‌ها حرکت کنیم.

ذوالجودی با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد همراهی دستگاه‌های مختلف در حوزه توسعه دریا محور باشیم، عنوان کرد: محور فعالیت‌های آینده در دنیا مبتنی بر رعایت مسائل زیست‌محیطی است و به طور مثال می‌توان به تأمین سوخت کم‌سولفور در حوزه دریایی اشاره کرد.

وی ادامه داد: هر ارگانی به عنوان هماهنگ کننده تعیین شود سازمان حفاظت محیط زیست از هیچ همکاری دریغ نخواهد کرد.

کد خبر 6100320

دیگر خبرها

  • سند و توضیحات فروزان برای استقلالی‌ها
  • عکس‌| واکنش محسن فروزان به انتقادات استقلالی‌ها
  • پسِ پشتِ رفتار رسانه‌ای تتلو؛ از عرشه ناو تا دادگاه
  • ضرورت تغییر رویکردهای محیط زیستی در مسیر توسعه دریامحور
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • ببینید | نماز جماعت بر عرشه ناو شهید ناظری سپاه
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق