Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@02:44:58 GMT

مجیدی هنوز هم به این بازیکن فوق حرفه ای نیاز دارد!

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۹۲۸۶

مجیدی هنوز هم به این بازیکن فوق حرفه ای نیاز دارد!

خبرورزشی – در روزهای پیش از سفر کاروان تیم استقلال به امارات برای دیدار مقابل الهلال اصغر ملکیان رئیس هیئت مدیره باشگاه وعده داد یک بازیکن فوق حرفه ای مد نظر هیئت مدیره است تا به جمع آبی‌پوشان بپیوندد.

البته او در همان برهه اعلام کرد که استقلال قطعاً نمی‌تواند از این بازیکن مقابل الهلال استفاده کند و این اتفاق افتاد چون در این مدت هیچ بازیکن خارجی جذب این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً فرهاد مجیدی در این زمینه با گابریل پین مربی جدید ایتالیایی تیم استقلال مشورت کرده است. با اینکه مهاجم خارجی در دیدار مقابل الهلال به کمک استقلال نیامد و اصلاً نام چنین بازیکنی هم مطرح نشد ولی قطعاً فرهاد مجیدی برای حضور هرچه پر قدرت تر در لیگ برتر در شرایطی که قایدی و دیاباته را از دست داده می تواند با کمک یک خرید خارجی خوب با امیدواری بیشتری نسبت به فصل گذشته لیگ برتر بیست و یکم را آغاز کند.

استقلال در این سالها با در اختیار داشتن مهاجمانی مانند مامه بابا تیام و شیخ دیاباته در نوک پیکان خط حمله اش بخش مهمی از مشکلات گلزنی اش را برطرف کرده بود. اما همین تیم فصل پیش با آمار گلزنی کمی فصل را به پایان رساند و تنها با اتکا به قدرت خط دفاعی این تیم توانست رده سوم جدول را از آن خود کند. در حالی که استقلال در لیگ نوزدهم با ۵۲ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • شغل پرستاری ماهیت سخت و دشواری دارد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است