Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان خادم ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در ی این راستا طرح گازرسانی به ۲۳ روستا در مناطق لوداب، بویراحمد و بخش مرکزی شهرستان مارگون در حال اجرا بوده که از این تعداد ۱۶ روستا در بخش لوداب به شبکه گاز خانگی متصل می‌شوند.

وی بیان داشت: هفت روستا نیز در بخش مرکزی شهرستان مارگون به این شبکه متصل و از گاز خانگی برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادم روستاهای روستاهای دلی رچ، شهنیز، جوبریز، هفت چشمه و آب سردان دربخش مرکزی شهرستان مارگون و روستاهای چال شاهین زیرتوت، ولی حسین، فهلیون و آب چنداران سفلی و علیا در بخش لوداب را از روستاهایی عنوان کرد که به شبکه گاز خانگی متصل خواهند شد.

وی افزود: یکهزار و ۴۰۰ خانوار در این مناطق از گاز طبیعی برخوردار می‌شود و در راستای اجرای این طرح، بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده که شامل ۱۱۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع است.

کد خبر 5303906

منبع: مهر

کلیدواژه: گازرسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل زلزله اربعین حسینی خراسان رضوی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت: با اتمام عملیات گازرسانی و تست مقاومت و نشتی به خطوط لوله، گاز ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه تزریق شد.

او افزود: برای گازرسانی به این ۶ روستا در مجموع ۷۷ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

یحیی نژاد پروژه گازرسانی به ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه را شامل دراسله، گرمخانی، شش رودبار، کنگل بن، گلناب دره و میانرود ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است