Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-27@10:06:52 GMT

رشد ۶۰ درصدی درآمد سالانه موسسه «ملل»

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۹۵۲۷

رشد ۶۰ درصدی درآمد سالانه موسسه «ملل»

امتداد - بیشترین میزان پرداختی طی دوره یک‌ماهه  منتهی به مردادماه 1400 موسسه اعتباری ملل در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۲ هزار و ۷۶۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۸ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد،  در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال ۱۴۰۰ موسسه ملل، میزان درآمد تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه برابر با ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده و از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه نیز مجموع درآمد‌های حاصل‌شده طی این زمان سپری شده بالغ‌بر ۲۱ هزار و ۳۲۷ میلیارد ریال، میزان سرمایه ثبت‌شده ۱۰ هزار میلیارد ریال و همچنین میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری این شرکت بالغ‌بر ۴ هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درآمدی که اعتباری ملل در مردادماه سال جاری از تسهیلات اعطایی به ثبت رسانده نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۶۰ درصدی را شاهد بوده، بیشترین درآمد شناسایی‌شده “وملل” در مردادماه ۱۴۰۰ از بخش «مشارکت مدنی» با ۳ هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال بوده و تسهیلات وصولی نیز بالغ‌بر ۱۸ هزار و ۴۶۵ میلیارد ریال گزارش‌شده است.
بر پایه این گزارش، مقدار سود پرداختی بابت سپرده‌های سرمایه‌گذاری اعتباری ملل در پنجمین ماه از سال جاری نسبت به ماه گذشته با افزایش ۹ درصدی مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۳۴ درصد افزایش پرداختی را به ثبت رسانده است.
بیشترین میزان پرداختی طی دوره یک‌ماهه در اختیار بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۲ هزار و ۷۶۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۸ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته، همچنین میزان سپرده‌های تسویه شده طی دوره مردادماه سال جاری برابر با ۱۸۶ هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: میلیارد ریال طی دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، میزان تخلیه کالاهای اساسی شامل جو، ذرت، سویا، برنج، شکر و روغن در بنادر کشور طی فروردین ماه امسال معادل ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۶۴ تن بود که در این بین جو رشد ۱۲۶ درصدی، ذرت رشد ۵۹ درصدی، سویا رشد ۱۴۹ درصدی، شکر رشد ۱۰۰ درصدی و روغن رشد ۳۰۴ درصدی داشت.

رشد ۱۲۶ درصدی تخلیه جو در فروردین‌ماه

میزان تخلیه جو طی فروردین‌ماه سال جاری معادل ۱۴۷ هزار و ۷۵۸ تن بود که حاکی از رشد ۱۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و میزان تخلیه ذرت طی یک ماهه نخست ۱۴۰۳ معادل یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۳۳۸ تن بود که نشان‌دهنده رشد ۵۹ درصدی است.

تخلیه سه هزار و ۵۲۳ تن برنج

علاوه بر این میزان تخلیه سویا طی ۳۰ روزه نخست سال جاری معادل ۵۷۷ هزار و ۹۵۸ تن بود که رشد ۱۴۹ درصدی را نشان می‌دهد و میزان تخلیه برنج نیز طی مدت مذکور معادل سه‌هزار و ۵۲۳ تن بود.

رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر

این در حالی است که میزان تخلیه شکر طی یک ماهه نخست سال جاری معادل ۴۰ هزار و ۹۴۴ تن بود که حاکی از رشد ۱۰۰ درصدی این کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و میزان تخلیه روغن در این ماه معادل ۱۲۲ هزار و ۷۴۳ تن بود که در خصوص این کالا نیز شاهد رشد ۳۰۴ درصدی هستیم.

به گزارش مهر، تعداد کامیون و واگن اختصاص یافته برای خروج کالاهای اساسی طی یک ماهه نخست سال جاری شامل ۸۲ هزار و ۷۰۱ دستگاه کامیون و سه‌هزار و ۴۴۶ واگن بود که از این تعداد هفت‌هزار و ۴۴۳ دستگاه به صورت حمل یکسره بوده است.

کد خبر 6087944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • آماری عجیب از میزان آسیب نخاعی مردم به دلیل ناایمنی خودروها و جاده ها: سالانه بیش از ۲ هزار نفر (فیلم)
  • تمساح خونی و سال گربه زیر سایه مست عشق
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر