Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اکبر انبارته» روز دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی هشترود افزود: امور آب و شهرداری باید هرچه زودتر بستر رودخانه داخل شهر نظرکهریزی را آزاد کنند تا در صورت بروز احتمالی سیل علاوه بر  رفع خطرهای جانی، از تخریب اموال دولتی جلوگیری شود. 

وی راه‌اندازی کتابخانه عمومی سیار در جهت تداوم خدمت‌رسانی در مراحل انتقال کتابخانه را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولان شهرستان هشترود نقش موثری در اعتلای فرهنگی این بخش می‌توانند ایفا کنند و باید برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه زیرساخت های لازم از سوی آنان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«انبارته» به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی نیز اشاره و بیان کرد: این جشنواره خلاقانه که به صورت مداوم طی چند سال اخیر برگزار شده، گامی مهم در جهت شناساندن و معرفی سیره رفتاری و گفتاری ائمه و اهل بیت(ع) محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا بخش نظرکهریزی هشترود دارای ۹۱ روستای دارای سکنه و یک منطقه شهری است و در مجموع حدود ۱۵ هزار نفر در این بخش سکونت دارند. 

برچسب‌ها هشترود نهاد كتابخانه های عمومی کشور مراغه نظرکهریزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود نهاد كتابخانه های عمومی کشور مراغه هشترود نهاد كتابخانه های عمومی کشور مراغه نظرکهریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گفت: طرح وارگه دانایی امسال ویژه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی مناطق عشایری برگزار می شود.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان به مدت یک ماه (از اردیبهشت‌ تا خرداد) فرصت دارند با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین شوند.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

فرهادی ادامه داد: پس از ارزیابی دانش آموزان در خردادماه، برگزیدگان این طرح تجلیل خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • تصرف و برداشت غیر مجاز بستر رودخانه تا گرانفروشی توسط ماسه شویی‌ها در اهر
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»