Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:43:16 GMT

تلاش برای بین‌المللی شدن سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۹۸۳۹

تلاش برای بین‌المللی شدن سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی

محمد رهبر عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره حمایت عتبات مقدسه حسینی از این سوگوار، اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف اصلی این سوگواره پاسداشت شعائر، سنت‌ها و آیین‌های حسینی و یادآوری وقایع عاشورا است، حضور عتبه مقدسه حسینی سبب می‌شود نام و یاد امام حسین(ع) در جای‌جای این رویداد به خوبی حس شود و شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران، فعالیت زیر پرچم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) را با جان و دل درک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر گفت: با توجه به اینکه عتبه مقدسه حسینی در فضای بین‌المللی فعالیت‌های گسترده و جهان شمولی دارد، حضور این عتبه محترم به ما کمک می‌کند که از دوره‌های بعدی این سوگواره را به صورت بین‌المللی برگزار نماییم و شاهد حضور فیلمسازان در سطح جهانی باشیم.

دومین سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویر دهم با هدف محوری اشاعه و ترویج سنت‌ها و آیین‌های حسینی با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر برگزار می‌شود.

هنرمندان برای شرکت در این رویداد تا پنجم مهرماه مصادف با اربعین حسینی فرصت دارند آثارشان را در قالب فیلم‌های کوتاه مستند، داستانی یا انیمیشن پس از تکمیل فرم درخواست، در سایت سوگواره تصویردهم به نشانی tasvir۱۰.ir بارگذاری کنند.

برچسب‌ها مجید مجیدی سینمای ایران اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجید مجیدی سینمای ایران اربعین مجید مجیدی سینمای ایران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش

تیم فوتبال فاینورد در دیداری که هافبک ایرانی‌اش در اواخر آن به میدان رفت، موفق به کسب سه امتیاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ در چارچوب دیدارهای هفته سی‌‌و‌یکم لیگ دسته اول فوتبال هلند، شب گذشته (پنجشنبه) فاینورد میهمان ایگلز بود و موفق شد میزبانش را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

جفری دی لانگ 25 (گل به خودی)، ایوانوسک 33 و آیاسه یوئدا 69 برای فاینورد گلزنی کردند و تنها گل ایگلز هم در دقیقه 45 توسط اولیور اوردسن رقم خورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 85 این بازی به میدان رفت و جانشین زننده دومین گل تیمش شد.

فاینورد با این نتیجه 75 امتیازی شد و کورسوی امیدش برای رسیدن به آیندهوون صدرنشین که 84 امتیازی است - در فاصله نتها 3 هفته به پایان فصل - را زنده نگه داشت. اگرچه کار جهانبخش و یارانش برای قهرمانی بسیار سخت است  اما آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده اطمینان حاصل کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان