Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@06:20:50 GMT

«شهریار» برند گردشگری فرهنگی آذربایجان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۹۹۸۸۴

«شهریار» برند گردشگری فرهنگی آذربایجان

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی، شهریار ملک سخن را برند گردشگری فرهنگی آذربایجان عنوان کرد.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا بایرام‌زاده اظهار داشت: آذربایجان دارای ظرفیت‌های ارزشمند فرهنگی و تاریخی بی‌شماری است که همواره مورد توجه اصحاب فرهنگ قرار دارد، آثار شهریار ملک سخن از جمله گنجینه‌های ارزشمند ادبیات آذربایجان و ایران است که به‌ واقع برند گردشگری فرهنگی آذربایجان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: با توجه به اینکه مقبره‌الشعرا، آرامگاه ۴۰۰ شاعر و ادیب آذربایجان است همچنین شهریار ایران را در آغوش خود جای‌داده، از جمله مهم‌ترین اماکن فرهنگی بشمار می‌رود که سالانه دوستداران ادبیات را گرده‌ام می‌آورد و به‌عنوان یکی از اماکن اصلی موردنظر گردشگران شناخته‌ شده است.

او ادامه داد: اداره‌کل میراث فرهنگی استان در تلاش است تا با معرفی جامع و گسترده ظرفیت‌های گردشگری فرهنگی گام‌های مؤثری در توسعه این بخش مهم از گردشگری استان بردارد، از این‌رو مقبره‌الشعرا و آثار ارزشمند استاد شهریار یکی از مهم‌ترین آثاری است که می‌بایست با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بایرام‌زاده بیان داشت: با پخش سریال استاد شهریار  این تجربه خوب را به دست آوردیم که با معرفی مؤثر شاهد رونق این بخش از گردشگری خواهیم بود، از این‌رو این اداره‌کل تقویت ظرفیت‌های گردشگری فرهنگی استان و در رأس آن معرفی آثار استاد شهریار را در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون گردشگری آذربایجان شرقی استاد شهریار گردشگری فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش قدس آنلاین، محمد مشیرپناهی با اشاره به حضور کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: در غرفه استان در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می شود.

وی افزود: مشخصات کلی طرح های کشاورزی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان ادامه داد: در بخش صنعت هم ۹ عنوان فرصت سرمایه گذاری و هشت طرح مهم و پیشران صنعتی و معدنی استان برای معرفی به سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه آماده شده است.

مشیرپناهی تعداد فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری استان در این نمایشگاه را پنج مورد خواند و بیان کرد: افزون بر این، هفت مورد فرصت سرمایه گذاری گردشگری در شهر سنندج که توسط شهرداری این شهر تهیه شده است در چند روز برپایی این نمایشگاه معرفی می شود.

معرفی بیش از۵۰ مورد مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری کردستان در اکسپو

وی یادآور شد: یکی از اقدامات مطلوب در استان که به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری انجام شده تهیه مجوزهای بی‌نام است که از حدود ۲ سال اخیر این مهم آغاز شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان اضافه کرد: در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران، بیش از ۵۰ مورد مجوز بی نام صادر شده برای سرمایه گذاری در استان تهیه و آماده معرفی به هیات های تجاری و سرمایه گذاران است.

مشیرپناهی یادآور شد: افزون بر موارد مذکور، ۱۵ مورد فرصت سرمایه گذاری دارای مطالعات پیش امکان سنجی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تهیه شده است و در این نمایشگاه معرفی می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران