Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما کدام محصولات و کدام برندها را به میزان زیاد تهیه می‌کنید؟ تا به حال پیش آمده بعد از مدتی متوجه وجود آفت و یا مشکلات دیگر در محصولات داخل انباری شوید؟ فکر می‌کنید چه راه حلی برای این مشکل وجود دارد؟

کلید حل این مشکل در دستان آلین لند است!

انبار نکنید؛ از آلین لند خرید کنید

فروشگاه اینترنتی آلین لند در سال گذشته کار خود را با فروش محصولات سوپر مارکتی آغاز کرد و در این مدت با گسترش کتگوری‌ها و دسته بندی محصولات، توانسته همه محصولات مورد مصرف خانواده‌ها را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلین لند با اضافه کردن امکان ارسال اکسپرس، در کمتر از یک ساعت، محصولات مورد نظرتان را به دست شما می‌رساند و می‌توانید بدون نگرانی از دست دادن زمان، محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.

بهترین‌ها را مصرف کنید؛ هزینه‌ها را کاهش دهید

بسیاری از اوقات، خانواده‌ها اقلام مصرفی را از عمده فروشی‌ها و یا برندهای بی نام و نشان می‌خرند تا در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده باشند. اما وقتی مجبور به دور ریختن ضایعات و یا تهیه محصولات جدید برای مهمان‌ها می‌شوند؛ متوجه خواهند شد که این روش تاثیر عکس در هزینه‌ها دارد.

اگر سراغ ریش سفیدها و بزرگ خاندان‌ها بروید؛ می‌بینید که همیشه محصولات مصرفی خود را از برندهای خوشنام تهیه می‌کنند. محصولات برندهایی مانند طبیعت و گلستان و خوشبخت از جمله مواردی هستند که میشه در کابینت‌ها و کشوهای آشپزخانه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها می‌توانید پیدا کنید!

شما می‌توانید محصولات طبیعت در آلین لند را تهیه کرده و از کیفیت و تازگی آنها مطمئن باشید. همچنین این فروشگاه اینترنتی با تحویل فوری و رایگان، باعث شده نیازی به خرید عمده این محصولات نداشته باشید. کافیست محصولات گلستان در آلین لند مثل برنج و چای و... را تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید! از لحظه تصمیم به خرید تا تحویل گرفتن این کالاها، کمتر از رفتن شما به انباری و برداشتن محصولات مورد نظرتان طول می‌کشد.

علاوه بر اینکه شما با خرید از این فروشگاه اینترنتی کالاها را فوری، تازه و رایگان تحویل می‌گیرید؛ می‌توانید از تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه آلین لند هم استفاده کنید!

اگر حواستان را خوب جمع کنید؛ می‌توانید محصولات و کالاهای مصرفی خانوار را با تخفیف‌هایی که گاهی تا ۷۰٪ می‌رسد بخرید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم به عیر از چای و برنج و رب و....، حبوبات خود را هم از این سایت بخرید. معمولا محصولات خوشبخت در آلین لند تخفیف‌های خوبی دارند که باعث می‌شوند یک دیگ بزرگ آش، فقط به اندازه یک کاسه کوچک برای شما هزینه داشته باشد!

خرید از آلین لند (https://www.alinland.com ) ، فقط تهیه مواد مورد نیاز خانواده نیست؛ بلکه یک تجربه شیرین و اسرارآمیز است!

کد خبر 626347

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محصولات مورد آلین لند هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۹۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • ۸ وسیله مصرفی در حمام که باید فورا آنها را دور بیندازید
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر