Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در استان تهران در این مراسم با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملت بابت راه اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا به شتاب فزاینده فرآیند واکسیناسیون در کشور اشاره کرد و گفت: مرکز بانک ملت نیز پس از چند روز واکسیناسیون داخلی بانک، به یک مرکز عمومی واکسیناسیون تبدیل خواهد شد و شهروندان تهرانی می توانند با انتخاب نام این مرکز در سامانه الکترونیک سلامت وزارت بهداشت و اخذ نوبت، نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این نکته که بانک ها یکی از پرریسک ترین مراکز در بحث مواجهه کارکنان با ویروس کرونا هستند تاکید کرد: بانک ها پس از کادر درمان، دومین گروه از نظر تعداد ابتلا به این ویروس بوده اند.

دکتر زالی خاطرنشان کرد: افتتاح مرکز واکسیناسیون بانک ملت را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که با فعالیت شبانه روزی مراکز تزریق واکسن کرونا، به زودی تمامی ملت ایران در مقابل این ویروس واکسینه شوند.
دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت هم در آیین افتتاح این مرکز که با حضور مرتضی نجف رییس هیات مدیره، زهره محمدی اطهری و علی اکبر صابریان مدیران امور، داود براتی رییس اداره کل رفاه و جبران خدمت، نخعی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بانک ملت، یوسف میرزایی مدیرعامل مجموعه رفاهی جهان بهساز مفرح و تعدادی از نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، افتتاح این مرکز را در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی بانک ملت و در قالب طرح شهید سلیمانی عنوان کرد و اظهار داشت: تا سه روز آینده کارکنان شرکت های زیرمجموعه بانک و سپس خانواده های کارکنان در این مرکز واکسینه خواهند شد و پس از آن با قرار گرفتن نام مرکز در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت، عموم مردم قادر به تزریق واکسن در این مرکز خواهند بود.

وی با اشاره به این نکته که مرکز واکسیناسیون بانک ملت در دو شیفت کاری و از ساعت 8 صبح تا 19 عصر آماده خدمات دهی به مردم خواهد بود از آمادگی این مرکز برای فعالیت شبانه روزی در راستای تسریع در بحث واکسیناسیون هموطنان خبر داد.
مدیرعامل بانک ملت به دایربودن 4 ایستگاه تزریق واکسن در این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت روزانه مرکز واکسیناسیون بانک ملت تزریق 800 دوز واکسن کرونا بر اساس موجودی واکسن وزارت بهداشت خواهد بود.
وی با تاکید بر این نکته که این مرکز با هدف تسریع در فرآیند واکسیناسیون هموطنان و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهوری آغاز به کار کرده است تصریح کرد: محدودیتی برای مردم برای مراجعه به این مرکز وجود ندارد و پس از اعلام نام مرکز بانک ملت در سامانه ویژه وزارت بهداشت، مردم می توانند نسبت به اخذ نوبت و واکسینه کردن خود اقدام کنند.
مرتضی نجف، رییس هیات مدیره بانک ملت هم در این مراسم اقدامات این بانک را برای مقابله با بیماری کرونا تشریح کرد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت بانک ملت وزارت بهداشت واکسن کرونا ویروس کرونا اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت مرکز واکسیناسیون وزارت بهداشت تزریق واکسن بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و پایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش‌آفرین در عملیات وعده صادق، قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و و پایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و همافزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: به دلاور مردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساختهاند، صمیمانه قدردانی میکنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود