Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@14:23:43 GMT

تصاویر| نذر آب در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۰۰۹۳

تصاویر| نذر آب در سیستان و بلوچستان

آفتاب‌‌نیوز :

معیت هلال احمر برای کاهش آلام مردم دچار خشکسالی سیستان و بلوچستان طرحی در قالب «نذر آب چهار» انجام می‌دهد، این طرح توانسته توزیع تانکر آب، سبد غذایی و اعزام کاروان‌های سلامت را به اجرا در بی آورد.

در کنار طرح نذر آب برنامه‌های متنوعی نظیر استقرار پزشکان متخصص استان‌های مختلف در قالب کاروان‌های سلامت، شناسایی بیماران نیازمند و انتقال بیماران به دیگر استان‌ها، توزیع بسته‌های بهداشتی، اجرای طرح‌های حمایت‌های روانی، برگزاری طرح سحر و آموزش بهداشتی درمانی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین توزیع گالن‌های آب و کلرزنی و ضدعفونی مخازن ثابت مستقر در برخی روستا‌ها توسط کارشناسان بهداشت محیط اعزامی از استان‌ها در کاروان‌های سلامت اجرا می‌شود، خانه‌های شهرستان زهک به دلیل داشتن لوله‌کشی‌های قدیمی و فرسوده، درصد کدورت بالا و بوی نامطلوب، آب غیرقابل شرب دارند و خانواده‌ها در این منطقه به آب آشامیدنی بهداشتی دسترسی ندارند و نزدیک‌ترین مرکز فروش آب کیلومتر‌ها از روستایشان فاصله دارد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طرح نذرآب سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر