Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

تراکتور در حالی مهیای بازی با النصر عربستان شده که در هفته های اخیر درگیر حواشی زیادی بوده است. حواشی که منجر به این شد زنوزی اعلام کند قصد فروش امتیاز تراکتور را دارد و حتی گفته می‌شود مس سونگون در حال بررسی برای خرید امتیاز تراکتور است. از سویی فراز کمالوند هم از سمت خود استعفاء کرد و در نهایت فیروز کریمی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار تا جایی پیش رفته بود که تراکتور تصمیم گرفته بود از حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با النصر انصراف دهد.

این فعل و انفعالات بدون شک روی روند آماده سازی تیم و هم چنین جذب بازیکنان جدید تاثیر منفی گذاشته است. البته پنجره تیم تراکتور بسته است. با این حال نتیجه درون زمین و بر اساس تلاش بازیکنان دو تیم رقم می‌خورد. بازیکنان تراکتور دو راه دارند؛ یک اینکه تحت تاثیر این حواشی راهی میدان شده و باخت احتمالی خود را در این بازی توجیه کنند یا بدون توجه به این حواشی وارد میدان شده و با یک نمایش جانانه در پی حذف النصر باشند. به واقع انتخاب با بازیکنان تراکتور است.

در روزهای اخیر بارها و بارها از قرارداد بازیکنان حریف صحبت شده است. اینکه دستمزد یک بازیکن خارجی النصر به اندازه کل بودجه تراکتور است. این در خصوص بازی استقلال و الهلال هم گفته می شود. اما آیا در فوتبال همیشه گران ترین تیم موفق ترین تیم بوده است؟ 

تراکتور در این بازی نماینده فوتبال ایران است؛ باید مشکلات را در رختکن جا بگذارد و برای برد وارد میدان شود. به یاد داریم آخرین بار یک تیم ایرانی با هدایت فیروز کریمی قهرمان آسیا شد؛ از آن روزها زمان زیادی گذشته اما فرصت خوبی برای فیروز کریمی و تجدید خاطره هاست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!