Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه، سیدصادق حسینی تهیه کننده سری اول «خرده‌روایت‌ها» با اعلام خبری گفت: پس از تولید سری اول «خرده روایت‌ها» که شامل ۱۵ قسمت و بر اساس زندگی شهیدان رجایی، لاجوردی و حاج قاسم سلیمانی بود، تصمیم گرفتیم از بازخوردهای به دست آمده استفاده کنیم و در یک هم‌افزایی موثر میان ۲ موسسه مصیر و خانه فیلم داستانی سری دوم مجموعه را در قسمت‌های بیشتر و با طراحی جدید به تولید برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: در طراحی جدید، خرده‌ روایت‌ها به چند گروه تقسیم می‌شود که از جمله آن خرده‌روایت‌های پیشرفت است که به روایت‌هایی از زندگی دانشمندان ایرانی نظیر شهید تهرانی مقدم، شهید فخری زاده و شهید کاظمی آشتیانی می‌پردازد.

وی همچنین از بعضی چهره‌هایی که در «خرده روایت‌ها» به تصویر کشیده خواهند شد از جمله شهید مطهری، شهید ابراهیم هادی، شهید عباس دوران، شهید محمدخانی، شهید اسدالهی و شهید خاوری نام برد.

تهیه کننده «خرده روایت‌ها» درباره پیشرفت کار گفت: با کمک گروهی از نویسندگان جوان در مرحله نگارش هستیم و به زودی با پایان این مرحله وارد تولید خواهیم شد و کارگردانی کار نیز بر عهده گروهی از کارگردانان جوان و تازه نفس خواهد بود.

«خرده روایت‌ها» مجموعه فیلم کوتاهی است که به زندگی شهدای شاخص انقلاب و دفاع مقدس پرداخته و قسمت‌های قبلی این مجموعه سال گذشته در مناسبت‌های مختلف به خصوص سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از تلویزیون پخش شد.

فیلم کوتاه «توکل» از این مجموعه که به ماجرای کمک‌های سردار سلیمانی به بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق در جریان حمله داعش به این منطقه اشاره داشت پربیننده‌ترین قسمت این مجموعه بود که حتی مورد توجه مردم این کشور قرار گرفت.

کد خبر 5303960 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سینمای مستند فیلم کوتاه شهدا حضور هنر ایران در جهان روز ملی سینما فیلم کوتاه موسیقی ایرانی جشنواره فیلم ونیز برنامه تلویزیونی تئاتر ایران فیلم زالاوا برنامه رادیویی شبکه یک سیما فیلم سینمایی سازمان صداوسیما آلبوم موسیقی رادیو نمایش خرده روایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/نمونه طنزپرداز متعهد به روایت رهبر انقلاب

رهبر انقلاب: مرحوم صابری (گل آقا) به معنای واقعی کلمه آدم متعهدی بود. او از جمله کسانی بود که قدر انقلاب را می دانست. به مناسبت سالروز درگذشت مرحوم کیومرث صابری فومنی

دریافت 8 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/نمونه طنزپرداز متعهد به روایت رهبر انقلاب
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار