Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@06:01:09 GMT

پیام خاص یک استقلالی برای سرخپوشان

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۰۳۷۲

پیام خاص یک استقلالی برای سرخپوشان

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از تغییراتی که در مدیریت فولاد رخ داد، جواد نکونام پس از پایان قراردادش از این تیم جدا شد تا مدیریت جدید، عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید خوزستانی ها انتخاب کند. پس از انتخاب ویسی، او نیز اعضای کادرفنی خود را انتخاب کرد که نام ایمان مبعلی در میان آنها دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایمان مبعلی ستاره استقلالی که با فولاد به فوتبال ایران معرفی شد و سابقه ۲ دوره حضور در این تیم را دارد، به عنوان یکی از فولادی های اصیل به کادرفنی عبدالله ویسی اضافه شده است. مبعلی روز گذشته با انتشار پستی خوشحالی اش را از بازگشت به فولاد ابراز کرد.

 

ایمان مبعلی در این پست اینستاگرامی نوشته است:

به خاطر بازگشت به فولاد خوزستان خوشحالم، بازگشت به تیمی که نوجوانی و جوانی ام را در آن سپری کردم. زمانی که به عنوان یک جوان برای اولین بار پیراهن فولاد را در یک بازی رسمی پوشیدم احساس کردم می توانم کارهای بزرگی انجام دهم و به لطف عشق و استقبالی که از شما هواداران دریافت کردم، یک داستان زیبا آغاز شد.

با خودم از همان روز اول عهد کردم هر بار که پیراهن فولاد را برتن می کنم شما طرفداران را نومید نکنم و هر روز، در هر تمرین و به ویژه در بازی‌ها صد درصد توانم را برای شاد کردن شما به نمایش گذاشتم. با همراهی همبازیانم و حمایت شما خوبان قهرمانی بزرگ و خاطره انگیزی را در سال ۸۴ در لیگ برتر تجربه کردیم و اشک شوق ریختیم،حالا به همان تیم دوست داشتنی و جوانی ام بازگشته ام، همراه با عبدالله ویسی که نقش تاثیر گذار و مهمی در آن قهرمانی فولاد در لیگ چهارم داشت.

امروز نمی خواهم حرف از مشکلات، جدایی بازیکنان کلیدی یا پنجره های بسته بزنم و دوست دارم باز هم مثل دوران بازی در مورد قهرمانی و افتخار صحبت کنم. آقا عبدالله جزو مربیانی است که هم قهرمان لیگ برتر شده ( با فولاد و استقلال خوزستان) و هم به دنبال قهرمانیست، ولی باید شرایط قهرمانی را به مرور فراهم کرد. باید پروژه ای ساخت قانع کننده برای رسیدن به قله های بلند مرتبه و تیمی برای آینده…

این تیم و این گروهی که با کوله باری از خاطره گرد هم جمع شده ارزش یک اعتماد دیگر را دارد. برادر شما ایمان مبعلی.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایمان مبعلی ایمان مبعلی نساجی مازندران ایمان مبعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی پس از سال ها بالا بردن جام قهرمانی فوتسال آسیا این بار در قامت کاملا متفاوت توانست سیزدهمین جام قهرمانی فوتسال کشورمان را لمس کرده و به اهتزار پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در کنار تک تک ارکان این مجموعه کمک کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از این موفقیت با انتشار پیامی از تمام جمایت و دلگرمی های صورت گرفته در این مسیر تشکر کرد که متن تقدیر او را در پی می خوانید:

بسمه تعالی

خداوند یکتا را شاکرم که به من لیاقت داد بار دیگر سرباز وطن باشم و برای خوشحالی ملت ایران همراه با همکاران شریف و بازیکنان غیورو دست اندرکاران راسخ گام بردارم.

راهی که با کمک و حمایت های دلسوزانه مسئولان عالی‌رتبه فدراسیون فوتبال نظیر آقای مهدی تاج رخ نمی‌داد. حمایت های او همواره راهگشا بود تا در طی این مسیر دلگرم باشیم. از مجموعه هیات رییسه فدراسیون نیز سپاسگزارم. باید از آقای اصولی که سکاندار مدیریت فوتسال نیز بودند تقدیر و تشکر کنم.

پیام حمایت آمیز امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از برگزاری دیدار فینال جام ملت ها چنان مایه دلگرمی بود که هرگز آن را فراموش نمی کنیم. باید از بازیکنان تیم ملی فوتبال با پیام هایی که دادند، تقدیر داشته باشم. جای تشکر و تقدیر فراوان از تک تک آنها به همراه سایر پیشکسوتان فوتبال و فوتسال دارم.

باید از خانواده فوتسال و باشگاه های درگیر در این حوزه صمیمانه تقدیر کنم. آنها به عنوان بازوان فوتسال توانستند ما را چنان صمیمی نگه دارند که قطعا بدون حمایت هایشان هرگز این امر مهم میسر نمی شد.

این قهرمانی را ابتدا به ملت ایران و سپس باشگاه های فوتسال تقدیم می کنم.

از تک تک افرادی که کوچک ترین قدم برای بزرگترین هدف ما در آسیا کشیدند، سپاسگزارم.

کد خبر 6093157

دیگر خبرها

  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • خلیج‌فارس تاریخ سربلند ملت ایران است
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • عکس‌| پیام تبریک بیرانوند برای قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران