Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه در ارتش جمهوری اسلامی ایران، انجام مأموریت تربیت و آموزش نیروی انسانی کارآمد، بسیار حائز اهمیت و مورد تأکید است گفت: همکاری ارتش و مجلس شورای اسلامی پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر ارتش در انجام مأموریت‌ها را به دنبال خواهد داشت. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، نشست هم اندیشی ارتش و مجلس شورای اسلامی برای خوشایند سازی محیط آموزش و ارتقای سطح آموزش سربازان، ظهر امروز دوشنبه با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیرسرتیپ شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش و رئیس و اعضای کمیسیون آموزش مجلس در پادگان ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر دریادار سیاری در این نشست با اشاره به اهمیت امر آموزش و تربیت نیروی انسانی، تصریح کرد: مهمترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن سازمان است که می‌تواند موجب رشد و بالندگی سازمان شود.
وی افزود: نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل تخصص‌های متعددی است و نقش تربیت و آموزش ارتش در تربیت و آموزش کارکنان بسیار بالا بوده و جایگاه ارزشمندی دارد.
معاون هماهنگ کننده ارتش اضافه کرد: در نیرو‌های مسلح و ارتش بحث تربیت و آموزش مقوله بسیار مهمی است و می‌تواند نیروی انسانی مورد نیاز کشور را مطابق ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران، رشد و ارتقا دهد و این نیروی انسانی کارآمد در ارتش، موجب بالندگی و ارتقاء توان رزمی کشور می‌شود.
سیاری تصریح کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام ماموریت تربیت و آموزش نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت و مورد تأکید است چرا که در این صورت به مأموریت اصلی خودمان یعنی دفاع از تمامیت ارضی کشور به خوبی عمل می‌کنیم، کما اینکه تاکنون توفیقات بسیاری در این زمینه حاصل شده است.
وی با بیان اینکه هفت دانشگاه در سطح ارتش در کنار سایر مراکز آموزشی که در سراسر کشور داریم، موضوع مهم تربیت و آموزش نیرو‌های مورد نیاز ارتش را برعهده دارند، افزود: بحث آموزش به صورت شبانه روزی در ارتش انجام می‌شود تا بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز برای انجام ماموریت‌های خطیر ارتش را به خوبی تربیت کنیم.
معاون هماهنگ کننده ارتش، با اشاره به اهمیت حمایت مجلس از امر آموزش در ارتش، اظهار داشت: همکاری ارتش و مجلس شورای اسلامی پیشرفت و بالندگی هرچه بیشتر ارتش در انجام مأموریت‌ها را به دنبال خواهد داشت. بیشتر بخوانید فرمانده نداجا: چالشی در مرز‌های آبی وجود ندارد/ هدف ما برقراری امنیت شاهرگ اقتصادی کشور خیلی دورتر از سواحل ایران است   انتهای پیام/ برچسب ها: حبیب الله سیاری ارتش مجلس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حبیب الله سیاری ارتش مجلس معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تربیت و آموزش نیروی انسانی ارتش و مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش