Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@01:31:21 GMT

ظاهر کیوسک‌های مطبوعات تهران تغییر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۰۴۸۲

ظاهر کیوسک‌های مطبوعات تهران تغییر می‌کند

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا،‌ مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از افتتاح ۱۷ پروژه شهری در راستای ساماندهی صنایع و مشاغل تا ایام الله دهه فجر خبر داد.

سید علی مفاخریان در بیست و سومین نشست شورای معاونان با اعلام این خبر افزود: استقرار بازار موقت در خیابان اجتماعی شهرداری منطقه۹ و ساماندهی دستفروشان میدان شهدای هفتم تیر در کنار راه اندازی راسته ون‌کافه ها از پروژه هایی است که در راستای ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تغییر ظاهر کیوسک‌های گل و مطبوعات پایتخت گفت: در همکاری مشترک با سازمان زیباسازی اقداماتی برای تغییر ظاهر بدنه کیوسک ها انجام شده است که به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به راه اندازی مرکز خرید و فروش موتورسیکلت، افزود: هوشمندسازی مراکز خرید و فروش همگانی خودرو از جمله موارد ضروری است که تا بهمن ماه امسال حداقل برای مرکز خرید و فروش چیتگر انجام خواهد شد.

مفاخریان به پروژه‌های در حال اجرا برای مدیریت سگ‌های بدون صاحب اشاره کرد و افزود: کلینیک درمانی سگ‌های بدون صاحب آرادکوه نقاهتگاه‌های مناطق ۵ و ۱۳ در مراحل پایانی است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، وی در ادامه یادآور شد: ۱۷ پروژه با موضوع ساماندهی صنایع و مشاغل، کیوسک، مراکز خرید خودرو ، دستفروشان و ون‌کافه‌ها در مراحل مختلف آماده سازی هستند و تا دهه فجر به اجرا خواهند درآمد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع کیوسک تهران اربعین 1400 پنجشیر اعمال ماه صفر میلاد حاتمی توافق هسته ای موقت ساماندهی صنایع و مشاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است