Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با تأکید بر اهمیت ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس با بهره‌گیری از ابزار‌های هنری، فیلم، سریال و مستند‌های انیمیشنی گفت: باید نسبت به نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس با بهره‌گیری از روش‌های نوین هنری توجه داشته باشیم. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع‌پرس، هشتمین نشست هیئت امنای موزه ملی انقلاب اسلامی با حضور سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر «رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برخی مسئولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در این نشست گفت: شورای شهر و شهرداری تهران می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌‎های موجود کمک شایانی را در حوزه ارائه خدمات به مردم عزیز داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت فرصت خدمت در سایه امنیت و آرامش ذیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: حقیقتا مردم ما مستحق اقدامات جهادی و کارآمد برای ایجاد شرایط بهتر در زندگی به لحاظ مادی، فرهنگی و معنوی هستند؛ که امیدواریم آقای زاکانی بتوانند در دوره مسئولیتشان به نحو احسن در این عرصه گام‌های موثر و سازنده بردارند.

باقری با اشاره به اقدام ارزنده شهرداری تهران در حوزه احداث موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اضافه کرد: در دوره مسئولیت آقای قالیباف مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ساخته شد و در یک تجربه موفق همکاری مشترک میان نیرو‌های مسلح و شهرداری تهران این مجموعه اداره می‌شود؛ همچنین ما از تلاش‌های شهرداری تهران در دوره مسئولیت گذشته آقایان حناچی و محسن هاشمی و همه همکارانی که در این زمینه کمک کردند قدردانی می‌کنیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امیدواریم در دوره آتی نیز این همکاری و تعامل میان شهرداری تهران و نیرو‌های مسلح به نحو بهتری ادامه و تقویت پیدا کند، تصریح کرد: ستادکل نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع، صداوسیما همه کمک خواهیم کرد تا با هم‌افزایی لازم به اهداف مشترک و مورد نظر در حوزه کسب رضایت مردم که رضایت پروردگار را نیز به دنبال دارد، دست یابیم.

وی با تأکید بر اهمیت ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس با بهره گیری از ابزار‌های هنری، فیلم، سریال و مستند‌های انیمیشنی، گفت: باید نسبت به نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس با بهره گیری از روش‌های نوین هنری توجه داشته باشیم.

باقری بر ضرورت توجه به موزه‌های دفاع مقدس سراسر کشور به ویژه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا موزه‌های دفاع مقدس ما یادآور فرهنگ دفاع مقدس، روحیه جهادی و حال و هوای ایثارگری دوران دفاع مقدس و جبهه‌های حق علیه باطل باشند.

همچنین در این جلسه «علی اصغر جعفری» مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سردار سرتیپ دوم «عبدالرضا امیری» معاون طرح و برنامه و بودجه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

 

بیشتر بخوانید فرمانده نداجا: چالشی در مرز‌های آبی وجود ندارد/ هدف ما برقراری امنیت شاهرگ اقتصادی کشور خیلی دورتر از سواحل ایران است   انتهای پیام/ برچسب ها: سرلشکر باقری دفاع مقدس سردار فدوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر باقری دفاع مقدس سردار فدوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فرهنگ دفاع مقدس با بهره گیری ستادکل نیرو های مسلح شهرداری تهران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر

پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

     

دیگر خبرها

  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس