Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@13:26:49 GMT

نشست آنلاین و فوق العاده هیات اجرایی OCA برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۰۶۷۹

نشست آنلاین و فوق العاده هیات اجرایی OCA برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست فوق العاده هیات اجرایی شورای المپیک آسیا OCA Executive Board با ریاست راجا راندیر سینگ سرپرست OCA، رئیس فدراسیون بین المللی شنا، رئیس کمیته ملی المپیک و عضو هیات اجرایی OCA بصورت آنلاین برگزار شد.

این نشست که با حضور فرید فتاحیان، مدیر امور بین الملل کمیته ملی المپیک صورت پذیرفت با بررسی گزارش کمیته های برگزاری بازی های مختلف در حوزه آسیا آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا کمیته برگزاری بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ ضمن ارائه گزارش تکمیلی پس از نشست اخیر خود با سرپرستان کاروان ها، بر آمادگی کامل چین و شهر میزبان بازی ها برای برگزاری هرچه موفق تر رویداد بزرگ قاره کهن تاکید کرد.

همچنین پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت و ساز اماکن و بهره برداری از آنها برای برگزاری رویدادهای آزمایشی از دیگر نکات برجسته در گزارش کمیته برگزاری هانگژو ۲۰۲۲ بود.

قابل توجه آن که حمایت کمیته ملی المپیک ایران جهت صدور مجوز ورود برای ورزشکاران افغان با توجه به شرایط بازگشایی مرزهای کشور و هماهنگی با سایر دستگاه های مرتبط نیز مورد تقدیر و تمجید شورای المپیک آسیا و اعضاء هیات اجرایی آن قرارگرفت.

دکتر صالحی امیری در این نشست اظهارداشت: “تاکنون با حمایت از ورزشکاران و جامعه ورزشی افغانستان بر حسب وظیفه حرفه ای کمیته ملی المپیک و نیز رسالت اخلاقی و انسانی در خصوص صدور مجوز ورود و روادید برای تعدادی از ورزشکاران افغانستان اقدام نموده ایم که به یاری پروردگار و امید به بهبود شرایط؛ این حمایت در تعامل با IOC و OCA افزایش خواهد یافت”.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان خطاب به حاضرین در هیات اجرایی نیز در خصوص آمادگی ایران برای میزبانی نشست آتی هیات اجرایی OCA و با تاکید بر تسریع واکسیناسیون عمومی و روند رو به کاهش مبتلایان به کووید ۱۹ در کشور خاطرنشان ساخت: “با توجه به توزیع گسترده واکسن در میان اقشار مختلف جامعه، همچنان آماده برگزاری و میزبانی نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا هستیم و انتظار می رود اعضاء در این خصوص آمادگی و حمایت خود را اعلام نمایند.

برگزاری مسابقات جهانی والیبال نوجوانان از نمونه های مطلوب آمادگی ایران برای میزبانی به شما می رود.

گفتنی است، تعویق بازی های آسیایی جوانان به سال ۲۰۲۲، تلاش برای برگزاری هرچه بهتر بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی ۲۰۲۱ بانکوک، لزوم حفظ همبستگی در شرایط کرونایی و نیز ارتقاء سطح حضور آسیا در مصادر و کرسی های بین المللی از دیگر موضوعات مطروحه توسط اعضاء هیات اجرایی بود.

گفتنی است، در این نشست از زحمات و تلاشهای شیخ احمد الفهد آل صباح، رئیس شورای المپیک آسیا که موقتا بدلایل شخصی از سمت خود استعفا نموده است نیز تقدیر و تشکر شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی بازی های آسیایی سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک شورای المپیک آسیا کمیته ملی المپیک هیات اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران، کاربران سامانه و سایر عوامل هیئت اجرایی برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در سالن همایش‌های شهرداری قائمشهر با حضور مسئولین شهرستانی و فرمانداری برگزار شد.

در این دوره آموزشی با توجه به تغییرات عمده‌ای که در قانون انتخابات صورت گرفته، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب ثابت و سیار عوامل اجرایی انتخابات، با آخرین قوانین و مقررات آشنا شدند.

در این کارگاه، تأکید شد که محوریت و مدیریت شعبات با نمایندگان فرماندار است و تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی‌طرفی کامل خود را مدنظر قرار دهند.

در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات که به همه مدیران ابلاغ شده، نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات ادارات باید در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد.

مردم، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و برای نام نویسی به عنوان عوامل اجرایی حضور فعالی داشتند.

لازم به ذکر است مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور از جمله شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

نامزدها، علی کشوری، کمال علیپور، مصطفی معلمی و عمران عباسی بعنوان ۴ نامزد راه‌یافته به مرحله دوم در کارزار انتخاباتی حوزه‌های یادشده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228451 برچسب‌ها ایسکانیوز انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است