Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این جلسه مقرر گردید میزبان مسابقه با لباس یک‌دست سفید برای بازیکنان و زرد برای دروازه‌بان و تیم پرسپولیس با لباس یک دست مشکی برای بازیکنان و سبز برای دروازه‌بان در میدان حضور پیدا کنند. رنگ لباس داوران هم از میان فیروزه‌ای یا قرمز خواهد بود.

نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان، امروز به صورت آنلاین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی پرسپولیس، در این جلسه مقرر گردید؛ میزبان مسابقه با لباس یک‌دست سفید برای بازیکنان و زرد برای دروازه‌بان و تیم پرسپولیس با لباس یک دست مشکی برای بازیکنان و سبز برای دروازه‌بان در میدان حضور پیدا کنند. رنگ لباس داوران هم از میان فیروزه‌ای یا قرمز خواهد بود.

این بازی راس ساعت ۲۰ به وقت محلی آغاز خواهد شد و تیم ها باید حداقل از ۹۰ دقیقه قبل، در رختکن باشند. بر اساس زمان بندی صورت گرفته، خودروی حامل بازیکنان پرسپولیس در ساعت ۱۸ روز سه شنبه، هتل محل اقامت را ترک خواهد کرد. مسافت تا ورزشگاه ۱۵ دقیقه خواهد بود و ۱۵ دقیقه هم برای اجرای پروتکل‌های ضد کرونا در نظر گرفته شده است تا تیم وارد رختکن شود.

طبق اعلام صورت گرفته، همه بازیکنان پرسپولیس مجوز حضور در این بازی را دارند ولی شماره سه استقلال به نام آندری مشنکو، محروم است.

 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد پیام صادقیان تحت تعقیب پلیس بین الملل مورینیو: امشب احساس یک مرد 58 ساله را ندارم؛ آن مورینیوی 12 ساله بود که می دوید خوشحالی جالب مورینیو پس از گل الشعراوی در دقیقه 92 / فیلم میلان از لاتزیو شکایت می کند؛ هواداران لاتزیو، باکایوکو را میمون خطاب کردند استقلال، بگذار تو را دست کم بگیرند / آیتم اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برای بازیکنان برای دروازه بان لباس یک دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند و توضیحات فروزان برای استقلالی‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، هواداران استقلال در مصاف با ذوب‌آهن روز بسیار سختی را پشت سر گذاشتند. آنها بلافاصله پس از شروع مسابقه شاهد باز شدن دروازه حسین حسینی بودند و سپس تا دقیقه 65 برای دیدن گل تساوی انتظار کشیدند. با این‌حال همچنان 30 دقیقه پراسترس دیگر باقی مانده بود و آنها سرانجام با سوپرگل بلانکو فریاد شادی‌شان به آسمان رفت.

در طول مسابقه اما چندین مرتبه محسن فروزان زیر فشار حملات استقلال با مصدومیت مواجه شد که این موضوع با اعتراض شدید هواداران حاضر در استادیوم همراه شد و آنها که معتقدند فروزان قصد وقت تلف کردن داشته، در پایان بازی به هر ترتیب که شده حرف خودشان را به گوش گلر سابق‌شان رساندند.

اعتراض‌های هواداران استقلال سبب شده تا حالا محسن فروزان متنی منتشر کند و در آن توضیح بدهد که مصدومیت‌هایش عمدی نبوده و برای ثابت کردن آن تصویر مچ پای ورم کرده‌اش را نیز پیوست کرده است.

فروزان در مصاف با استقلال یکی از بازیکنان شاخص زمین بود که بارها با حرکات خود مانع از گلزنی شاگردان نکونام شد، اما سرانجام دروازه خود را دو مرتبه روی دو شوت مهارنشدنی باز شده دید و با ناراحتی به‌خاطر شکست تیمش ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

دیگر خبرها

  • سند و توضیحات فروزان برای استقلالی‌ها
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • تمجید از ناجیان استقلال و پرسپولیس در رسانه ازبکی
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!