Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@22:40:02 GMT

محمدرضا عباسی: ماندن در فولاد بهترین تصمیم بود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۰۸۱۸

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که با تمدید قراردادش با این تیم بهترین تصمیم را گرفته است.

محمدرضا عباسی، هافبک فولاد خوزستان اخیرا قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، عباسی در مورد اینکه چرا بحث تمدید قراردادش با فولاد طولانی شد، گفت:

من بازیکن آزاد بودم و قراردادی با فولاد نداشتم و از طرفی با چند پیشنهاد خوب هم مواجه شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط انتخاب تیم فصل آینده‌ام کمی طول کشید. بعد از صحبت‌هایی که با باشگاه فولاد داشتم در نهایت به توافق رسیدیم و از طرفی با خیلی‌ها نیز مشورت کردم تا در نهایت این تصمیم را بگیرم که در فولاد بمانم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود:

فکر می‌کنم ماندن در فولاد بهترین تصمیم بود، چون دوست داشتم این همکاری ادامه پیدا کند. مطمئناً تمام هدف من این است که فصل آینده خیلی بهتر از فصل گذشته باشم و مطمئنم که فصل آینده برای من و فولاد فصل موفقیت‌آمیزی خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می‌تواند با کادر مدیریتی جدید و عبدالله ویسی بهتر از سال گذشته نتیجه بگیرد، تصریح کرد:

آقای گرشاسبی که مدیرعامل باتجربه‌ای است و نیازی به تعریف من ندارم. در ضمن ویسی هم یک مربی خوزستانی است که شناخت خوبی از فوتبال خوزستان دارد و تجربیات زیادی را در این سال‌ها به دست آورده است. با اینکه پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد بسته است و عدم جذب بازیکن کار ما را سخت می‌کند، ولی من به موفقیت فولاد در فصل آینده اطمینان دارم.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد پیام صادقیان تحت تعقیب پلیس بین الملل مورینیو: امشب احساس یک مرد 58 ساله را ندارم؛ آن مورینیوی 12 ساله بود که می دوید خوشحالی جالب مورینیو پس از گل الشعراوی در دقیقه 92 / فیلم میلان از لاتزیو شکایت می کند؛ هواداران لاتزیو، باکایوکو را میمون خطاب کردند استقلال، بگذار تو را دست کم بگیرند / آیتم اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان فولاد خوزستان خواهد بود. حمید مطهری پیش از این بازی اظهار داشت: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او در خصوص بازی عنوان کرد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است.

مربی تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری در خصوص انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد گفت: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود