Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - خوشبختانه واکسیناسیون در کاشان روند خوبی دارد به نحوی که با تامین واکسن افراد بالای ۱۸ سال در کاشان تا دو ماه آینده حداقل یک روز واکسن کرونا دریافت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کاشان ، خوشبختانه روند واکسیناسیون در منطقه کاشان از سرعت خوبی برخوردار است و بر همین اساس در منطقه کاشان متولدین 1360 و ماقبل آن امکان واکسیناسیون برای آنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی دلاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به روند خوب واکسیناسیون در کاشان اظهار داشت: خوشبختانه با ایجاد شش مرکز تجمیعی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل واکسیناسیون با سرعت خوبی در حال انجام است و به منظور کاهش زمان انتظار افراد متقاضی تعداد تیم‌های واکسیناسیون در مراکز تجمیعی را افزایش داده‌ایم و این امر نقش بسزایی در  تسهیل  و افزایش سرعت فرآیند واکسیناسیون دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته بیش از شش هزار دوز واکسن کرونا به جامعه هدف تزریق شده است، ابراز داشت: تاکنون 133هزار و 712 دوز نوبت اول و 73هزار و 521 دوز نوبت دوم واکسن کرونا در منطقه کاشان تزریق شده است.

وی ضمن اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای افزایش سرعت واکسیناسیون در کاشان گفت: در تلاش هستیم انشااله تمامی گروه‌های هدف بالای 18 سال به شرط تامین واکسن تا دو ماه آینده حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت کنند.

مهران سرمدیان نیز از سوی دیگر اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مدیران و کارکنان و فعالین صنعت گردشگری در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه شهرستان کاشان یکی از مقاصد اصلی گردشگری کشور است، افزود: تقاضای زیادی از سوی گردشگران برای حضور در این منطقه وجود دارد و به دلیل تردد مسافران و گردشگران در مراکز گردشگری، این جامعه بیشتر در معرض بیماری و آسیب کرونا قرار دارند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان ابراز داشت: در راستای پیشگیری و نیز آماده‌سازی مراکز با توجه به اهمیت سلامت هموطنان با واکسیناسیون فعالین گردشگری در حال انجام است.

واکسن کرونا برای شاغلین کسب و کارهای آنلاینبیش از 170 هزار دُز واکسن در مراکز تجمیعی سپاه لرستان تزریق شدایمنی در برابر کرونا یک ماه بعد از تزریق دوز دوم واکسن ایجاد می‌شود

حجت‌اله ناصحی‌پور نیز در این زمینه اظهار داشت: واکسیناسیون جامعه گردشگری شامل مدیران و کارکنان مجتمع‌های گردشگری،  مراکز اقامتی و پذیرایی شامل هتل، مهمانپذیر، خانه مسافر، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری شهرستان است.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان افزود: این واکسیناسیون از روز دوشنبه 22 شهریورماه آغاز شده و ظرف سه روز تمامی فعالین مربوطه واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،علیرضا جیلان افزود: دهیاران می‌توانند با سامان‌دهی مناطق گردشگری از گردشگران ورودی دریافت و درآمد آن را هزینه بهبود زیرساخت‌های آن منطقه کنند.
وی افزود: روستای دوپلان بخش ناغان شهرستان کیار از سایت‌های گردشگری بین‌المللی بوده که مدیریت آن به بخش خصوصی واگذار شده است.
جیلان گفت: قرارداد این طرح دو سال دیگر زمان دارد و سعی شده است با نصب آلاچیق زیرساخت بهتری برای اسکان گردشگران در این منطقه فراهم شود.
وی یادآور شد: سایت گردشگری دره‌عشق دهستان مشایخ شهرستان کیار نیز هنوز کامل نشده و پیمانکار در حال کار است، اما می‌توان به‌طور موقت از آن بهره‌برداری کرد.
جیلان گف: توسعه باغات گردشگری نیز موضوع مهمی بوده که در دستور کار کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است و متقاضیان بخش ناغان شهرستان کیار نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور