Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – رحیم یوسفی هافبک ملی پوش پیشین پرسپولیس درباره رویارویی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه به خبرورزشی گفت: استقلالی‌ها بسیار خشن و جنگنده هستند و در خط میانی پرتلاش نشان می‌دهند. به اعتقاد من اگر ما بتوانیم میانه زمین را از آن خود کنیم و هافبک‌های حریف را از کار بیندازیم برنده از زمین خارج خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: پرسپولیس تیم منسجمی است و بچه ها بسیار با انگیزه هستند چرا که پنجمین قهرمانی پی در پی در لیگ برتر را کسب کرده اند و حالا برای موفق شدن در لیگ قهرمانان آسیا به قدر کافی انگیزه دارند.

یوسفی افزود: استقلال تاجیکستان مقابل الهلال عربستان فوق‌العاده کار کرد و همین که تا اینجای کار توانسته خودش را به عنوان مدعی نشان دهد قابل احترام است اما من فکر می کنم پرسپولیس به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رحیم یوسفی پرسپولیس پرسپولیس رحیم یوسفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد.

به گزارش مشرق، گئورگی گولسیانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: سپاهان برای برد به آزادی نیامده بود و آنها فقط در زمین وقت تلف می‌کردند.

وی گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد. شاید پزشکان سپاهان در کیف خود جادویی داشتند که تا وارد زمین می‌شدند، بازیکنان آنها خوب می‌شدند.

گولسیانی افزود: ما به هفته‌های پایانی امیدوار هستیم و شک نکنید با تمام توان برای قهرمانی می‌جنگیم که بتوانیم دل هواداران را خوشحال کنیم.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به تساوی رسیدند تا پرسپولیس فرصت صدرنشین را از دست بدهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا