Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، رزمایش بزرگ طرح شهید سلیمانی در قرارگاه فتح سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ عصر امروز در میدان آزادی تهران برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج در حاشیه این مراسم با اشاره به توافق سازمان بسیج و وزارت بهداشت، گفت: بر اساس این توافق مراکز واکسیناسیون و ساعات کاری این مراکز با تلاش بسیج و وزارت بهداشت برای دو برابر شدن ظرفیت واکسیناسیون، افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 50درصد واکسیناسیون کشور بر عهده بسیج است، افزود: نیروهای بسیج در سراسر کشور و در شهر تهران در مقابله با ویروس کرونا در کشور حاضرند و نقش آفرینی‌های ویژه‌ای دارند.

سردار سلیمانی یکی از جلوه‌های این نقش آفرینی را اعلام آمادگی برای حضور در میدان در قالب رزمایش‌های شهید سلیمانی دانست و ادامه داد: حضور نیروهای بسیج و سپاه در این عرصه همه‌جانبه خواهد بود، چه پشتیبانی و مدد رسانی به کادر درمان و چه کمک به واکسیناسیون مردم و حمایت از بیماران را پوشش خواهد داد.

رئیس سازمان بسیج تأکید کرد: بر اساس سخنان رهبر انقلاب، بسیج و سپاه همه توانایی‌های خود را برای حل مسئله اصلی کشور یعنی بیماری کرونا به میدان آورده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب سازمان بسیج شهید واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم