Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این احتمال وجود دارد که خرید جدید آبی‌ها، یکی از بازیکنان ثابت استقلال در بازی امشب مقابل الهلال عربستان باشد.

جعفر سلمانی که بعد از بازی تیم ملی مقابل عراق به اردوی استقلال در امارات اضافه شد، شاید در بازی امشب در پستی به میدان برود که پست اصلی‌اش محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی در شرایطی در تیم ملی به عنوان دفاع راست بازی می‌کند که در دوران حضورش در صنعت نفت، بیشتر به عنوان وینگر و دفاع چپ بازی می‌کرد و با توجه به اینکه بازیکنان خطرناکی در سمت راست الهلال بازی می‌کنند، این احتمال وجود دارد که مجیدی از بازیکن ملی‌پوشش برای مقابله با این نفرات استفاده کند.

تا همین چند ماه قبل، استقلال با داشتن هروویه میلیچ و محمد نادری، هیچ کمبودی در سمت چپ احساس نمی‌کرد اما جدایی این دو بازیکن، باعث شد که استقلال در نقل و انتقالات سراغ یک مدافع چپ برود و بازیکنی را جذب کرد که فعلا به دلیل مصدومیت، امکان همراهی استقلال را ندارد.

به جز سلمانی، متین کریم‌زاده و بابک مرادی هم می‌توانند در سمت چپ خط میانی استقلال بازی کنند اما برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که مجیدی قصد دارد به سلمانی بازی دهد.

اتفاقی که اگر رخ دهد، خرید جدید آبی‌ها باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کند و نشان دهد که به عنوان یک بازیکن چپ‌پا کیفیت قابل قبولی دارد و اگر در تیم ملی نتوانسته خودی نشان دهد، به خاطر این است که اسکوچیچ از او در یک پست غیرتخصصی بازی می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال الهلال عربستان استقلال الهلال عربستان جعفر سلمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده، اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و این‌بار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیو‌های منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط، اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است: «فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به‌شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • شانس بالای رم برای خرید آزمون؛ رونمایی از ۲ مشتری دیگر ستاره ایرانی
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس