Web Analytics Made Easy - Statcounter

احضار نوازندگان دزفولی به اداره پلیس برای انتشار یک کلیپ هم خوانی درمحرم واکنش‌های مثبت و منفی زیادی را برانگیخت، اما خبرنگار فارس موضوع را از رئیس گروه موسیقی "سل‌لا" جویا شد.

به گزارش فارس، طی روزهای اخیر فیلمی با محتوای اجرای گروهی جمعی از نوازندگان شهرستان دزفول و همخوانی با آهنگ یکی از خوانندگان مجاز کشور در فضای مجازی منتشر شد که با برخی واکنش‌های مثبت و منفی رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از بزرگان شهرستان با صدور بیانیه‌هایی چنین اقدامی را در ایام محرم دور از شان و منزلت اعتقادات مردم شهرستان دانستند و خواستار جلوگیری اقدامات مشابه تا پایان ایام سوگواری محرم و صفر شدند.

روز گذشته خبری مبنی بر احضار تمام اعضای این گروه توسط نیروی انتظامی شهرستان دزفول در شبکه‌های مجازی خبر ساز شد. همچنین شایعات این خبر تا جایی ادامه یافتند که برخی اعلام کردند تمامی افراد این گروه زندانی شدند.

اما خبرنگار خبرگزاری فارس اصل این ماجرا را از طریق پیمان یوسفی سرپرست گروه "سل‌لا" یا همان گروه نوازنده‌ای که کلیپ آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری کرد.

یوسفی در این این گفت‌وگو اظهار کرد: نه تنها دستگیری بلکه احضاری در کار نبود و در برخوردی کاملا محترمانه و به عنوان نماینده گروه به پلیس و دیدار با دادستان دزفول دعوت شدم.

وی افزود: در جلسه‌ای که با بنده برگزار گردید راه‌های قانونی برای اجرای دیگر برنامه‌ها در آینده عنوان شد.

سرپرست گروه موسیقی سل‌لا عنوان کرد: انتشار خبری کذب مبنی بر احضار و یا دستگیری تمامی اعضای گروه موجب شد تا افراد سودجو و شبکه‌های معاند از موضوع تماما سو استفاده کنند.

وی در بیان دلیل دعوتش به پلیس امنیت گفت: نداشتن برخی از مجوزات و انتشار فیلم در ایام محرم دلایلی بودند که موجب دعوت به گفت گو برای ارائه توضحیات در اداره پلیس شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه مراحل قبلی، صندوق اعتباری هنر با ارسال پیامک، از ۱۳۵ نفر دیگر از هنرمندان واجد شرایط دعوت کرد تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، برای ارائه مدارک و تکمیل پرونده مسکن در شهرک هنرمندان پرند، به صندوق هنر مراجعه نمایند.   در راستای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر در سال ۱۴۰۲ طی سه مرحله از ۹۰۰ هنرمند متقاضی مسکن استان تهران برای ارائه مدارک و تکمیل پرونده دعوت و براي ۷۰۰ نفر از آنها که به صندوق مراجعه نمودند پرونده مسکن تشکیل شده است.    در مرحله چهارم نیز از ۱۳۵ نفر از هنرمندان ساکن استان تهران با اولویت اعضای متأهل بالای ۴۰ سال (بدون فرزند) با ارسال پیامک برای ارائه مدارک و تکمیل پرونده دعوت بعمل آمده است.   گفتنی است؛ طی توافق صندوق با وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن فراهم و ۵ هزار نفر بر اساس شاخص‌های وزارت راه واجد شرایط شناخته شدند. از این تعداد هزار و ۷۰۰ را هنرمندان ساکن استان تهران تشکیل می دهند که تاکنون برای ۱۰۳۵ نفر با ارسال پیامک برای تشکیل پرونده دعوت شده است.   صندوق اعتباری هنر در تلاش است به موازات انجام وظایف تکلیفی، اقدامات نوینی برای ارائه خدمات و اعطای تسهیلات بیشتر به جامعه فرهنگ و هنر انجام دهد. این اقدام نیز با هدف تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر که همواره مورد تأکید دولت مردمی است انجام گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز