Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج گفت: بر اساس سخنان رهبر انقلاب، بسیج و سپاه همه توانایی‌های خود را برای حل مسئله اصلی کشور یعنی بیماری کرونا به میدان آورده‌اند.

به گزارش مشرق، رزمایش بزرگ طرح شهید سلیمانی در قرارگاه فتح سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ عصر امروز در میدان آزادی تهران برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج در حاشیه این مراسم با اشاره به توافق سازمان بسیج و وزارت بهداشت، گفت: بر اساس این توافق مراکز واکسیناسیون و ساعات کاری این مراکز با تلاش بسیج و وزارت بهداشت برای دو برابر شدن ظرفیت واکسیناسیون، افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد واکسیناسیون کشور بر عهده بسیج است، افزود: نیروهای بسیج در سراسر کشور و در شهر تهران در مقابله با ویروس کرونا در کشور حاضرند و نقش آفرینی‌های ویژه‌ای دارند.

سردار سلیمانی یکی از جلوه‌های این نقش آفرینی را اعلام آمادگی برای حضور در میدان در قالب رزمایش‌های شهید سلیمانی دانست و ادامه داد: حضور نیروهای بسیج و سپاه در این عرصه همه‌جانبه خواهد بود، چه پشتیبانی و مدد رسانی به کادر درمان و چه کمک به واکسیناسیون مردم و حمایت از بیماران را پوشش خواهد داد.

رئیس سازمان بسیج تأکید کرد: بر اساس سخنان رهبر انقلاب، بسیج و سپاه همه توانایی‌های خود را برای حل مسئله اصلی کشور یعنی بیماری کرونا به میدان آورده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان سازمان بسیج وزارت بهداشت سردار غلامرضا سلیمانی رزمایش رئیس سازمان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی