Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در بیست‌ودومین روز از شهریور ماه ۱۴۰۰، بسته ورزشی  ایرنا در حالی تقدیم شما می‌شود پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا فردا(سه شنبه) به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت و یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این مسابقه به هواداران تیمش قول پیروزی داد.

لیگ قهرمانان اروپا؛ آغاز نبرد بزرگان قاره سبز

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا که معتبرترین و بزرگ‌ترین رویداد باشگاهی در جهان است از فردا (سه‌شنبه) آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

گل‌محمدی: تجربه پرسپولیسی‌ها برگ برنده ما است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار برابر استقلال تاجیکستان تجربه بازیکنان، برگ برنده ما در این دیدار خواهد بود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لیگ قهرمانان آسیا؛ حسینی: با تمام توان برای موفقیت پرسپولیس می‌جنگیم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود اینکه فردا بازی سختی برابر استقلال تاجیکستان داریم اما من و سایر بازیکنان با تمام توان برای موفقیت پرسپولیس می‌جنگیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

صعود بی‌دردسر والیبال ایران از مرحله گروهی قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا، صعود خود از مرحله گروهی رقابت‌ها را قطعی کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ترابی در بین ستارگان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی بازیکنان تاثیرگذار حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت که در این بین نام «مهدی ترابی» ستاره پرسپولیس هم به چشم می‌خورد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سرمربی استقلال تاجیکستان: هواداران برگ برنده ما مقابل پرسپولیس هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان، گفت: هواداران برگ برنده ما در دیدار مقابل پرسپولیس هستند و به همین دلیل امید زیادی به شکست دادن نماینده ایران داریم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها استقلال تاجیکستان مسابقات قهرمانی آسیا استقلال یحیی گل محمدی مهدی ترابی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال تاجیکستان مسابقات قهرمانی آسیا استقلال استقلال تاجیکستان مسابقات قهرمانی آسیا استقلال یحیی گل محمدی مهدی ترابی ادامه خبر را اینجا بخوانید استقلال تاجیکستان لیگ قهرمانان آسیا برگ برنده ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس هیات فوتبال شهرستان بویراحمد گفت: در ادامه مسابقات لیگ نوجوانان مناطق کشور تیم پرسپولیس چنوب یاسوج موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال خلیج فارس شیراز را شکست دهد.
دانشی افزود: این تیم ضمن قهرمانی در این مسابقات به لیگ برتر کشور نیز صعود کرد.
وی ادامه داد: این دور از مسابقات در گروه چهارم از دور دوم به میزبانی شهر یاسوج وبا حضور تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، خلیج فارس شیراز، یاران الیگودرز لرستان و پرسپولیس جنوب یاسوج برگزار شد.

دیگر خبرها

  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • دردسر بزرگ پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دردسر بزرگ رضایی پس از درگیری با حامدی‌فر!
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم