Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،جمال معتمدی زاده روز دوشنبه در جمع رسانه ها در این باره اطهار داشت: میزان مصرف برق در این استان هم اکنون به ۳۹۸ مگاوات رسیده که رشد هفت و نیم درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

وی افزود: طبق پیش بینی‌ها باید شاهد کاهش مصرف برق می بودیم که متاسفانه اکنون شاهد افزایش هفت و نیم درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدی زاده تصریح کرد: گچساران ۱۵۴ و چرام با ۲۲ مگاوات بیشترین و کمترین مصرف را دارند که انتظار می‌رود مشترکان در کاهش مصرف ما را همکاری و همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست از روشن کردن وسایل پُرمصرف در ساعت پیک مصرف خودداری کنند.

وی با تاکید براینکه ما نگران تامین برق مراکز بهداشتی و درمانی هستیم و از سویی آمار مرگ و میر کرونا در استان همچنان روزانه گزارش می شود، عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان  باید برق این مراکز را تامین تا کادر درمان و بیماران با مشکلی برخورد نکنند.

معتمدی زاده ساعت پیک مصرف برق در این استان را از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا  ۲۳ عنوان و تصریح کرد: خاموش کردن یک لامپ ۱۰۰ وات غیرضروری از سوی مشترک برق در شرایط کنونی بسیار با اهمیت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، میزان مصرف برق در ساعات پیک شبانه این استان تا ساعت ۲۲ شب گذشته را ۳۹۱ مگاوات ذکر کرد.

معتمدی زاده افزود: پیک ملی مصرف برق در کشور از مرز ۵۶ هزار و ۵۰۰ مگاوات گذشته و شاهد افزایش ۱۴ و هفت دهم  درصدی مصرف برق هستیم.

وی گفت: با خاموش کردن هر یک لامپ ۱۰۰ وات شاهد مدیریت صدها مگاوات برق در کشور خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با مدیریت مصرف برق می توان کمک شایانی به اقتصاد ایران در حوزه زیرساختی صنعت برق کرد.

تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۷۲ هزار اشتراک هستند.

بیش از ۸۰  درصد این مشترکین را مشترکان خانگی تشکیل می دهند.

برچسب‌ها انرژی برق کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق کهگیلویه و بویراحمد یاسوج انرژی برق کهگیلویه و بویراحمد یاسوج برق کهگیلویه و بویراحمد شرکت توزیع نیروی برق مدیرعامل شرکت معتمدی زاده مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی