Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:08:59 GMT

شرایط سرمایه‌گذاری در خوزستان باید تسهیل شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۱۷۰۰

شرایط سرمایه‌گذاری در خوزستان باید تسهیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان ظهر امروز دوشنبه در نشست جذب سرمایه‌گذاری خوزستان با اشاره به اینکه رشد توسعه هر کشور و استانی به سرمایه‌گذاری وابسته است، تأکید کرد: در این راستا باید زمینه جذب سرمایه‌گذاری داخلی، سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور و همچنین سرمایه‌گذاری خارجی‌ها فراهم شود.

استاندار خوزستان گفت: برای جذب سرمایه‌گذار باید فضای کسب‌وکار را در درون استان بهبود ببخشیم؛ همچنین یکی دیگر از مسیرهای جذب سرمایه‌گذار توجه ویژه به پنجره واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان با یادآوری اینکه نباید سرمایه‌گذاران در چرخه اداری خسته و از سرمایه‌گذاری منصرف شوند چرا که این مسئله مانع توسعه است و استان را عقب می‌اندازد، افزود: باید در زمینه جذب سرمایه‌گذار در خوزستان مقررات زدایی و موانع جذب سرمایه‌گذار برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه برای سرمایه‌گذارانی که قصد دارند استان خوزستان را آباد کنند باید شرایط سرمایه‌گذاری برای آنان تسهیل شود، گفت: اولویت‌های سرمایه‌گذاری استان باید به‌صورت دقیق به سرمایه‌گذاران اعلام و باید تسهیلات لازم به آنها ارائه شود تا شاهد رشد سرمایه‌گذاری در خوزستان باشیم.

کد خبر 5303928

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استانداری خوزستان جذب سرمایه گذاری ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا زلزله گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل اربعین حسینی بیرجند خراسان رضوی جذب سرمایه گذار سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد

در آخرین بازی از هفته سی‌وسوم لالیگا، تیم فوتبال بارسلونا در خانه میزبان والنسیا بود و در نهایت توانست با شکست میهمان ۱۰ نفره خود به رتبه دوم جدول بازگردد.

به گزارش ایسنا، شاگردان ژاوی در آخرین بازی هفته مقابل والنسیا قرار گرفتند و نیمه اول سختی را پشت سر گذاشتند. خفاش‌ها نیمه نخست را با برتری شکننده ۲ بر یک به پایان رساندند اما نقطه عطف بازی در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست اتفاق افتاد؛ جایی که سنگربان والنسیا با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و آنان مجبور شدند نیمه دوم را ۱۰ نفره شروع کنند.

همین مسئله پایه‌گذار بازگشت کاتالان‌ها شد و با هت‌تریک لواندوفسکی در نیمه دوم، بارسلونا در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ این بازی را برد و رتبه دوم جدول را از ژیرونا پس گرفت.

به این ترتیب بارسلونا با ۷۳ امتیاز و ۲ امتیاز بیشتر نسبت به ژیرونا در جایگاه دوم قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند