Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - حادثه ریزش تونل معدن ذغال سنگ هجدک در بخش کوهساران راور که عصر امروز اتفاق افتاد منجر به جان باختن کارگر ۳۵ ساله این معدن شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حوالی ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز بود که حادثه ریزش تونل معدن ذغال سنگ هجدک در بخش کوهساران راور به جان باختن کارگر 35 ساله این معدن منجر شد و هنوز دلیل اصلی‌آن مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شاهدان عینی "سعید هزاری" معدنکار 35 ساله فوت شده این حادثه از اهلی روستای حرجند بخش کوهساران راور بوده و به گفته همکارانش هنگام بروز حادثه از ارتفاع به داخل واگن سقوط کرده و ریزش حجم زیادی از خاک وی را داخل واگن مدفون کرد که نهایتاً تا رسیدن نیروی امداد و نجات برای بیرون کشیدن وی از زیر آوار خاک متاسفانه وی زنده نمانده است.

به گفته همکاران متوفی انجام عملیات امداد و نجات برای بیرون کشیدن کارگر حادثه دیده حدوداً نیم ساعت طول کشیده اما نهایتاً  پیکر بی‌جان این معدنکار از زیر خاک بیرون آورده شد.

به گزارش تسنیم اگرچه تکنسین‌های اورژانس این معدنکار را بدون علائم حیاتی تحویل گرفته‌اند اما بلافاصله عملیات احیاء(CPR) انجام شده که  ولی فایده‌ای نداشته و متأسفانه این معدنکار فوت کرده است.

به گفته مسئولان تیم ایمنی معدن هجدک و یکی دو تیم از معادن اطراف به محل حادثه اعزام شده‌اند تا وضعیت محل حادثه را بیشتر بررسی کرده وعلت حادثه را مشخص کنند.

حادثه در معدن ذغال سنگ "هجدک" استان کرمان / یک معدنکار جان باختتحریم‌ها باعث شد ایمنی معادن ذغال سنگ استان کرمان به تعویق بیفتدروایت کارگر معدن ذغال سنگ از کارکردن صدها متر زیرزمین/ به استاندار کرمان بگویید "به معادن بیاید و روزگار سخت ما را ببیند"حال و هوای معدن ذغال سنگ هجدک کرمان پس از ریزش ظهر امروز به روایت تصویر

به گزارش تسنیم معدن هجدک کوهساران از معادن ذغال سنگی است که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود؛ این معدن جز معادنی است که همچنان به روش سنتی خاک برداری می‌شود و ایمنی این نوع معادن همواره مورد انتقاد بوده است.

لازم به ذکر است "سعید هزاری" معدنکار 35 ساله فوت شده این حادثه، متاهل و اهل حرجند یکی از روستاهای شهرستان راور در استان کرمان است.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کارگران معادن ذغال سنگ استان کرمان اخبار کارگران معادن ذغال سنگ استان کرمان معدن ذغال سنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه ۱۱اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   محبوبی افزود:پس از ۴ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به فوتی دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.   وی گفت:فرد فوتی پسر ۲۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت