Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی دو بازیکن فصل گذشته تیم استقلال برای تماشای دیدار تیم استقلال در ورزشگاه زعبیل شهر دبی حضور پیدا کردند.

این در حالی بود که پیش‌تر عنوان شده بود بازی تیم‌های استقلال و الهلال بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و تنها مدیران و مسئولان باشگاه‌ها می‌توانند برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی قائدی چندی پیش با جدایی از تیم استقلال به باشگاه شباب الاهلی امارات پیوسته و در حال حاضر ساکن شهر دبی است.

فرشید اسماعیلی هافبک فصل گذشته استقلال نیز از وقتی استقلال عازم دوبی شد به امارات رفته و هنوز در این شهر حضور دارد. دیدار استقلال و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی مهدی قایدی استقلال استقلال فرشید اسماعیلی مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • میهمان ویژه دیدار تراکتور و استقلال
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • اولین عکس از مهمان ویژه امروز رهبر انقلاب
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید (+عکس)
  • خانواده فرانتس بکن باوئر مهمان ویژه دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی