Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: شرایط برای سرمایه‌گذارانی که قصد دارند خوزستان را آباد کنند، باید تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان امروز در نشست جذب سرمایه‌گذاری خوزستان که با حضور مسوولان مربوطه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: رشد و توسعه هر کشور و استانی به سرمایه‌گذاری وابسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این مسیر باید زمینه جذب سرمایه‌گذاری داخلی، سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور و همچنین سرمایه‌گذاری خارجی‌ها را فراهم کنیم.

استاندار خوزستان افزود: برای جذب سرمایه‌گذار باید فضای کسب و کار را در درون استان بهبود ببخشیم. همچنین یکی دیگر از مسیرهای جذب سرمایه‌گذار توجه ویژه به پنجره واحد است.

خلیلیان بیان کرد: نباید سرمایه‌گذاران در چرخه اداری خسته شوند و از سرمایه‌گذاری منصرف شوند زیرا این مساله مانع توسعه است و استان را عقب می‌اندازد.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: باید در زمینه جذب سرمایه‌گذار در خوزستان مقررات زدایی و موانع جذب سرمایه‌گذار برطرف شود.

او ادامه داد: برای سرمایه‌گذارانی که قصد دارند خوزستان را آباد کنند، باید شرایط سرمایه‌گذاری تسهیل شود.

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: اولویت‌های سرمایه‌گذاری استان باید به صورت دقیق به سرمایه‌گذاران اعلام شود و همچنین باید تسهیلات لازم به آن‌ها ارایه شود تا شاهد رشد سرمایه‌گذاری در خوزستان باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاران سرمایه گذاری استانداری خوزستان برنا خوزستان خوزستان آباد جذب سرمایه گذار سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدآقامیری ظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت گفت: سرمایه گذاران و فعالان عرصه تولید از افسران جنگ اقتصادی به شمار می روند که در این شرایط تحریمی با همه امکانات و توان در عرصه تولید حضور دارند.

استاندار قم بیان کرد: رویکرد مجموعه استان حمایت از تولیدکنندگان و تسهیل مسیر سرمایه گذاری است که ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان قم به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و موضوعات مورد دغدغه فعالان اقتصادی دنبال می شود.

آقامیری اضافه کرد: بخش خصوصی ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه های مختلف اقتصادی دارد و ما بر این امر اعتقاد داریم و توجه به این بخش از برنامه های استانداری قم است.

وی ابراز کرد: دولت سیزدهم در عرصه رونق اقتصاد و حمایت از بخش تولید دغدغه جدی دارد و در طول دوره فعالیت این دولت شاهد این رویکرد بوده ایم.

وی تاکید کرد: ثبات اقتصادی از مهمترین عوامل شکوفایی و رونق بخش تولید است و در البته نباید از پرداخت مالیات فرار کرد و در عین حال اخذ مالیات باید از درآمدهای واقعی باشد.

کد خبر 6094280

دیگر خبرها

  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی