Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ عصر امروز در رزمایش حیات‌بخش مقابله با کرونا، اظهار کرد: در راستای اجرای مستمر طرح شهید سلیمانی که در تهران بزرگ هیچ‌گاه تعطیل نشد، محور را در این‌گام پنجم به سمت واکسیناسیون سوق دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز طرح تهیه و تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز در قالب پویش نذر نفس انجام می‌شود؛ در این رابطه یک هزار و ۲۰۰ کپسول اکسیژن در نواحی بسیج تهران بزرگ به همراه ۲۲۰ دستگاه اکسیژن ساز در پایگاه‌های بسیج وجود دارد که به صورت امانی در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: در یک کار ابتکاری پیک‌های موتوری حاج قاسم را برای تامین نیازمندی‌های خانواده‌های کرونایی راه اندازی کردیم؛ البته سایر اقدامات حمایتی هم توسط بسیجیان در قالب طرح شهید سلیمانی صورت می‌گیرد.

سردار حسن زاده ادامه داد: در اجرای مراحل قبلی طرح شهید سلیمانی نتایجی را تجربه کردیم که بواسطه آن ظرف سه هفته کاهش چشمگیر بیماران کرونایی را شاهد بودیم لذا برای گام پنجم تعداد ۹۲ رزمایش را پیش بینی کردیم و در همین رابطه بالغ بر ۱۹۰۰ بسیجی به فنون واکسیناتوری آشنا شدند که این عزیزان در مراکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن حضور خواهند یافت.

وی با تاکید بر اینکه برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد، ادامه داد: نسبت به واکسینه کردن مردم هر آنچه لازم باشد و به هر شکل ممکن، تمام ملزومات آن اعم از نیروی انسانی و تامین امنیت مراکز را انجام خواهیم داد؛ بر همین اساس تعداد نیروی انسانی که در مراکز تزریق واکسن حضور دارند را از ۱۹۰۰ نفر به ۵ هزار نفر افزایش خواهیم داد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اضافه کرد: با توافقی که دو هفته پیش با ستاد فرماندهی کرونا تهران داشتیم، قول داده بودیم حداقل ظرفیت تزریق مراکز واکسیناسیون را به دو برابر برسانیم که این مهم روز گذشته با ثبت رکورد ۲۴۰ هزار تزریق در تهران بزرگ موفق شدیم بیش از دو برابر برسانیم و تا یک هفته آینده این ظرفیت را تا ۳۶۰ هزار دز افزایش خواهیم داد.

وی تاکید کرد: در آینده نزدیک با تلاشی که در حال انجام است در تهران هیچکس برای تزریق واکسن در صف نخواهد ایستاد؛ برای تحقق این مهم ۶۰ درصد مراکز واکسیناسیون ما دو شیفت خواهند شد و ۱۵ مرکز نیز شیفت شبانه خود را آغاز می‌کنند که در همین رابطه اکنون مرکز واکسیناسیون ورزشگاه آزادی به صورت شبانه روزی فعال شده است.

سردار حسن زاده گفت: تعداد ۱۱۰ رزمایش محله محور و چهار رزمایش قرارگاهی را برای تهران پیش بینی کردیم که این رزمایش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا مقابله با کرونا سپاه تهران بزرگ سپاه تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در توضیح جزئیات این خبر اظهار داشت: امسال برای نخستین بار در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جهت حمایت و بهره مندی از ظرفیت و همکاری شهروندان نسبت به افزایش واگذاری راهبری مراکز تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی اقدام گردیده است.

میرزایی قمی با اشاره به واگذاری راهبری چهار مرکز معاینه فنی در سال گذشته افزود: امسال تعداد واگذاری مراکز تحت تملک شهرداری تهران افزایش یافته و بزودی پس از طی مراحل قانونی تعداد پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود. بدون تردید با توجه به توانایی بخش خصوصی در جذب نیرو و تکمیل نفرات در خطوط معاینه فنی این برنامه ریزی می‌تواند در افزایش ظرفیت پذیرش و رضایت مندی مشتریان موثر باشد.

وی در خصوص اهداف افزایش واگذاری راهبری مراکز معاینه فنی توضیح داد: در سنوات گذشته راهبری تعدادی از مراکز توسط  بخش خصوصی انجام می‌گردید که پس از بررسی توزیع مراجعات و نیاز سنجی مشتریان تصمیم سازی شد با هدف افزایش بهره وری، چابک سازی، ایجاد اشتغال و خدمت رسانی بهتر به شهروندان راهبری مراکز بیشتری به بخص خصوصی واگذار شود.

سرپرست ستاد معاینه فنی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای احکام  برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ گفت: براساس تکالیف و احکام مقرر در این برنامه ستاد معاینه فنی بایستی نسبت به برون سپاری بهره برداری حداقل ۵۰ درصد از مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اقدام نماید که در همین راستا با هدف افزایش ظرفیت و  ارتقا سطح خدمت رسانی به شهروندان واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است آگهی مزایده عمومی واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی از روز چهارشنبه مورخ پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق روزنامه همشهری انتشار یافته و متقاضیان فرصت دارند نسبت به تهیه اسناد و اعلام پیشنهاد حداکثر ظرف مدت ده روز از تاریخ انتشار آگهی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند