Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب الله لبنان درباره رویدادهای منطقه از جمله تحولات لبنان به ویژه در خصوص تشکیل دولت جدید لبنان سخنرانی کرد.

به گزارش تسنیم، سید حسن نصرالله در سخنرانی امشب خود گفت که حزب الله از تشکیل کابینه جدید استقبال و از همه کسانی که در این امر کمک کردند، تشکر می‌کند.

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین از دولت پیش برد امور به نخست وزیری «حسان دیاب» به خاطر بردباری و ملی‌گراییش و قبول مسئولیت تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که اولویت دولت فعلی لبنان باید نجات کشور از دل بحران، فروپاشی اصلاحات و معیشت مردم باشد.

سید مقاومت در مورد مقصد نفت‌کش‌های ایرانی نیز گفت که دو گزینه درباره مقصد کشتی اول بود یکی اینکه محموله را در لبنان تخلیه کند یا اینکه در سوریه محموله‌اش را که مشتقات نفتی است، تخلیه می‌کرد.

وی گفت که به دلیل اینکه برخی از طرف‌ها در تنگنا قرار نگیرند، حزب الله تصمیم گرفت که نفتکش را به سوریه بفرستد.

سید حسن نصرالله گفت که سوریه حرکت کشتی در بندر بانیاس را تسهیل کرد تا محموله تخلیه شده و بعد از آن به مرز لبنان منتقل شود و در این مسیر، امنیت تانکرهای نفت را تأمین کرد.

وی گفت که این نفتکش یکشنبه (دیروز) وارد بندر بانیاس شد و امروز محموله‌اش را تخلیه کرد.

سید حسن نصرالله گفت که محموله کشتی اول، پنجشنبه این هفته وارد البقاع (در لبنان) خواهد شد و در مخازن مشخص شده در بعلبک انبار خواهد شد.

سید حسن نصرالله در مورد جوسازی رسانه‌ای برخی از مخالفان این مسئله نیز گفت که حساب باز کردن‌های برخی که می‌گفتند که وعده ارسال کشتی‌های ایرانی صرفا مصرف رسانه‌ای است، فروپاشیده است.

وی گفت که رژیم اسرائیل در تنگنا قرار گرفته است و معادله بازدارنده آتی همینی است که نفت کش اولی را حمایت کرد و اجازه داد به لبنان برسد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سید حسن نصرالله حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از واژگونی یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یک نفر از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ علی اکبر مرادی در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر خمیر حین گشتزنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • (ویدئو) قطار حامل سوخت از ریل خارج شد و آتش گرفت
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی