Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@13:42:24 GMT

دمبا با از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۲۸۰۴

مهاجم پیشین چلسی به فوتبال بازی کردن خود پایان داد. 

دمبا با در ۳۶ سالگی کفش هایش را آویخت. 

به گزارش طرفداری، این خبر را این مهاجم سنگالی با انتشار پستی در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کرده است. دمبا با در طول دوران حرفه ای خود برای تیم های متعددی بازی کرد که از مهم ترین آن ها می توان به هوفنهایم، وست هم، نیوکاسل، چلسی و بشیکتاش اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سال های آخر فوتبال خود را در چین و ترکیه سپری کرد. البته آخرین باشگاهی که با برای آن به میدان رفت، لوگانوی سوئیس بود؛ جایی که او پس از تنها ۴۸ دقیقه بازی کردن برای این تیم، شاهد فسخ شدن قراردادش بود. 

دمبا با که طی ۲۲ بازی ملی برای سنگال ۴ گل زد، یک قهرمانی در لیگ اروپا همراه با چلسی و دو قهرمانی در لیگ ترکیه را در کارنامه دارد. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد پیام صادقیان تحت تعقیب پلیس بین الملل مورینیو: امشب احساس یک مرد 58 ساله را ندارم؛ آن مورینیوی 12 ساله بود که می دوید خوشحالی جالب مورینیو پس از گل الشعراوی در دقیقه 92 / فیلم میلان از لاتزیو شکایت می کند؛ هواداران لاتزیو، باکایوکو را میمون خطاب کردند استقلال، بگذار تو را دست کم بگیرند / آیتم اختصاصی طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام

مسینیو جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که قرار است بیشتر از اینها نامش را در اخبار بشنویم.

طرفداری | استاوو ویلیان ملقب به «مسینیو» جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که میان باشگاه های اروپایی رقابت ایجاد کرده است، مخصوصا بین تیم های لیگ برتر انگلیس و در راس آنها چلسی. درخشش های اخیر این بازیکن جوان، با به ثمر رساندن گل برتری دراماتیک در وقت های تلف شده مقابل بوتافوگو در کوپا برزیل، باعث افزایش علاقه به جذب او شده است.

فریرا، سرمربی پالمیراس، با درک استعداد فوق العاده ویلیان، از رئیس خود درخواست کرد این بازیکن را نفروشد:

من از لایلا (رئیس باشگاه پالمیراس) می خواهم که این بازیکن را نفروشد. پدر، مدیر برنامه و خودش ناراحت خواهند شد. بگذارید تا سال ۲۰۲۷ با ما بماند. من واقعاً فکر می کنم این بازیکن بی نظیر است. بازیکنی که دفاع می کند، حمله می کند، خودش را در بازی نشان می دهد. این پسر یک چیز دیگر است و من چیزی شبیه به او ندیده ام.

با این حال، حتی اگر چلسی در جذب ویلیان موفق شود، به دلیل قوانین کار که چنین انتقالاتی را برای بازیکنان زیر ۱۸ سال ممنوع می کند، این وینگر با استعداد نمی تواند تا تابستان آینده به این باشگاه ملحق شود. با وجود این مانع، چلسی همچنان مصمم به عقد قرارداد با ویلیان است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم