Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید راشد جزایری عصر دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون هلال‌احمر شهرکرد که جنب کلینیک امام علی(ع) دایر شده است، اظهار داشت: این پایگاه که با همکاری سازمان هلال‌احمر برپا شده است در سه نوبت صبح، بعد از ظهر و شب به مراجعه‌کنندگان ارائه خدمت می‌دهد.

وی تصریح کرد: اگر چه این پایگاه تا ساعت ۲۴ آماده ارائه خدمت است اما چنانچه بعد از این ساعت نیز مراجعه‌کننده در پایگاه حضور داشته باشد محدودیت ساعت وجود ندارد و تزریق واکسن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جزایری ،این تنها پایگاه تجمیعی واکسیناسیون سه نوبت در استان است و از آنجا که مراکز و پایگاه‌های ایجاد شده در استان متناسب با جمعیت هدف است از این رو نیازی بر راه‌اندازی واکسیناسیون شبانه‌روزی در استان وجود ندارد.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش مراکز واکسیناسیون در استان اظهار داشت: ۱۰۲ مرکز فعال در استان به ۱۵۰ مرکز افزایش می‌یابد و علاوه‌بر آن ۳۰۵ خانه بهداشت روستایی نیز در اجرای این طرح مشارکت می‌کند.

جزایری با بیان اینکه نوبت تزریق واکسن برای گروه‌های سنی تا ۱۳۵۵ در شهرها و تا ۱۳۶۰ در روستاها رسیده است، افزود: پوشش واکسیناسیون در روستاها، مناطق سخت‌گذر و عشایری از برنامه‌های اصلی طرح است که متناسب با برنامه در استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه واکسن مورد نیاز متناسب با گروه‌های سنی اعلام شده در استان وجود دارد، به افراد واجد شرایط توصیه کرد تا برای دریافت واکسن اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۶۸۸ هزار نفر جمعیت بالای ۱۸ سال هدف طرح واکسیناسیون کرونا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری واکسیناسیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری واکسیناسیون ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی