Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@06:31:28 GMT

افزایش قیمت ها همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۲۹۶۷

افزایش قیمت ها همچنان ادامه دارد

به گزارش صدای ایران قیمت مرغ کشتار روز از کارخانه ۱۸۰ هزار ریال است که ۲۳۹ هزار ریال فاکتور می‌شود و ۲۴۵ هزار ریال برای مصرف‌کننده در خرمشهر تعیین می‌شود اما به قیمت ۳۲۰ هزار ریال با فاکتور کشتارگاه اهواز به خرمشهر می‌رسد.


به نوشته مهر، رئیس اداره صمت خرمشهر افزود: در بازرسی انجام شده از بازار خرمشهر مرغ کشتار روز با دو نرخ متفاوت به مردم عرضه می‌شود که مردم این شهرستان از این وضع خسته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از وجود مشکلات مشابه برای دیگر محصولات خبر داد و بیان کرد: روغن نیز در کارخانه ۱۰ - ۱۲ درصد افزایش قیمت داشته و قیمت سیلندر گاز بوتان نیز از کارخانه ۱۶۷ هزار ریال فاکتور شده ولی قیمت مصرف‌کننده لحاظ نمی‌شود.


مقدم از نوسان قیمت‌ها به‌عنوان مشکلی اساسی یاد کرد و گفت: افزایش قیمت کالاها به‌خصوص قیمت ماهی و گوشت قدرت خرید مردم را کاهش داده است و این افزایش روزانه قیمت کالاهای اساسی باعث می‌شود که بازرسان در بازارها قادر به هیچ اقدامی نباشند.


«حمید براجعه» رئیس اتاق اصناف خرمشهر نیز در این نشست اظهار کرد: در بحث رسیدگی به شکایات و همکاری با تعزیرات، پرونده‌های تخلف بیشتر از دو روز در اتاق اصناف نمی‌ماند.


وی گفت: در بحث نظم دهی به بازار در دو ماه گذشته تعداد ۹۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب اخطار دریافت کردند که از این تعداد ۵۰۰ مورد برای گرفتن مجوز به اتاق اصناف خرمشهر مراجعه کردند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: نوسان قیمت بازار اصناف هزار ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن

بایر لورکوزن دقیقه ٩٠ از شکست خانگی فرار کرد تا همچنان به رکورد تاریخی خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، در هفته سی و یکم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان از ساعت ۲۰ امشب تیم فوتبال بایر لورکوزن در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اشتوتگارت رفت.

شاگردان ژابی آلونسو که قهرمانی خود را در مسابقات بوندسلیگا قطعی کردند بعد از تساوی در نیمه نخست مقابل حریف در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم دو بار از اشتوتگارت گل خوردند.

دقیقه ۶١ امین ادلی یکی از گل های خورده را جبران کرد. در حالی که به نظر می‌رسید لورکوزن بعد از ۴۶ بازی شکست بخورد اما دقیقه ٩۶ بازی روبرت آندریش گل مساوی را زد تا لورکوزن به روند شکست ناپذیری خود همچنان ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند