Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@05:46:59 GMT

واکسیناسیون دانشجویان غیر پزشکی یاسوج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۰۲۹۹۳

واکسیناسیون دانشجویان غیر پزشکی یاسوج آغاز شد

به گزارش خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد خبرگزاری ایسکانیوز ، دکتر رفعت ماه ؛ معاونت علوم پزشکی استان در دانشگاه آزاد گفت : واکسیناسیون دانشجویان غیرپزشکی از ۲۱ شهریور در پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد .

وی افزود: با استفاده از ظرفیت های موجود ، این امکان فراهم شده که علاوه بر واکسیناسیون دانشجویان و کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد ، خانواده ایشان و عموم افراد نیز در این پایگاه واکسن دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنبن اکرامی ؛ رئیس دانشگاه آزاد یاسوج: کارهایی که در پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در حال انجام است توسط مسئولان و دانشجویان پرستاری این دانشگاه با نظارت مستمر اعضای هیئت علمی صورت میگیرد. 

وی افزود : تلاش میکنیم مرحله اول واکسیناسیون دانشجویان تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد .

مجتبی حسینی مسئول ستاد اجرایی پایگاه واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج : طبق بخشنامه ستاد ملی کرونا و با هماهنگی با شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد و دانشگاه علوم پزشکی استان ، واکسن ها برای واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد فراهم شد .

حسینی افزود : واکسیناسیون دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی صورت میگیرد و جهت برگزاری حضوری کلاس ها ، دانشجویان ملزم به واکسیناسیون هستند .

انتهای پیام/

کد خبر: 1110946 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

بیشتر بخوانید؛ راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.
حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند