Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی حجت الاسلام محمدجواد شفیعیان را به عنوان رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی (ره) منصوب کرد.

در متن حکم حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خطاب به حجت الاسلام شفیعیان آمده است: «با مشورت معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، جناب عالی را که بحمدالله از فضل و تجربه لازم برخوردار هستید به ریاست مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی (ره) منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رشد و توسعه عرصه‌های آموزشی ورشته‌های تحصیلی تخصصی حوزوی و دانشگاهی درموضوعات مورد تاکید دفتر تبلیغات اسلامی در مدار مساله محوری و اهتمام ویژه به افزایش کیفیت آموزش‌ها به خصوص ساماندهی پایان نامه ها، رونق بخشی به فضای طلبگی و دانشجویی، جذب اساتید برجسته و فرهیخته، ارتباط موثر بانهاد‌های علمی و آموزشی حوزوی و دانشگاهی به خصوص ارتباط موثر با دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام و همچنین ارتباط معنی دار با بقیه قسمت‌های دفتر تبلیغات شعبه اصفهان، حفظ سرزندگی و روحیه علمی و انقلابی در بین دانشجویان وطلاب از مهم‌ترین ماموریت‌های این موسسه محسوب می‌شود. ازخداوند متعال توفیق جنابعالی را خواستارم.

در ادامه بر خود لازم می‌دانم از خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر مجید جعفریان زید عزه که به دلیل عضویت در پست خطیر هیات علمی پژوهشی از ادامه همکاری با موسسه انصراف دادند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.»

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی موسسه عالی حوزوی دفتر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در حکمی «حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی» را به عنوان راهیار تبلیغ مبلغین و مبلغات استان گیلان منصوب کرد.

بخشی از وظایف راهیاران تدوین و ترسیم ساختار مناسب و برنامه ریزی در امر تبلیغ استان، توانمند سازی مداوم مبلغین استان، ساماندهی و هم افزایی گروه‌های تبلیغ گیلان است.

گفتنی است، مدیر سابق مدرسه علمیه مهدویه، معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) مسکن مهر، استاد حوزه علمیه از سوابق کاری حجت الاسلام اسماعیلی به شمار می‌رود.

کد خبر 6088894

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد